Η εικόνα μπορεί να προβληθεί σε διδακτική περίσταση σχετική με τα αρχαία στάδια, τους αθλητικούς αγώνες ή τον αρχαιολογικό χώρο περί το μαντείο των Δελφών. Οι μαθητές θα παρατηρήσουν την εικόνα σε ψηφιακό προβολέα και θα κληθούν να την περιγράψουν και να τη συσχετίσουν με όσα γνωρίζουν για τη μορφή των ανοικτών σταδίων της αρχαιότητας. Συμπληρωματικά, μπορούν να αναζητήσουν στο διαδίκτυο και άλλες πιο σύγχρονες εικόνες με το ίδιο θέμα (το ίδιο ή και άλλα στάδια, όπως εκείνο της Ολυμπίας), ώστε να σχηματίσουν άποψη για το ποια ήταν τα χαρακτηριστικά των οικοδομημάτων αυτών. Σε ομαδοσυνεργατικό πλαίσιο είναι δυνατόν να αναζητήσουν πληροφορίες και οπτικό υλικό σχετικά με τα αγωνίσματα που διεξάγονταν στους χώρους αυτούς ή και την ιστορία των κυριότερων αρχαίων σταδίων που διασώζονται στον ελληνικό χώρο. Τα παραπάνω μπορούν να αποτελέσουν επιμέρους ζητούμενα μιας συνθετικής εργασίας, η εκπόνηση της οποίας θα ήταν δυνατόν να συνδυαστεί και με επίσκεψη στον αρχαιολογικό χώρο των Δελφών. Μια τέτοια εργασία θα μπορούσε φυσικά να έχει ως θέμα αποκλειστικά τον αρχαιολογικό χώρο των Δελφών, οπότε η ενασχόληση με το στάδιο θα αποτελούσε αντικείμενο ενασχόλησης μιας μόνο ομάδας (άλλη θα εστίαζε στον χώρο του μαντείου, μια τρίτη στον θησαυρό των Αθηναίων, άλλη στις συνθήκες ανασκαφής από τη γαλλική αρχαιολογική σχολή κ.ο.κ.)