Η εικόνα μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο μάθημα των Εικαστικών, της Ιστορίας Τέχνης και της Καλλιτεχνικής Παιδείας, καθώς και σε ερευνητικές εργασίες και σχολικές δραστηριότητες που σχετίζονται με την Ιστορία της τέχνης στον 20ο αιώνα και ειδικότερα με τη χαρακτική. Προτείνεται οι μαθητές να αναζητήσουν έργα του Γαλάνη στο διαδίκτυο (στην ιστοσελίδα της Εθνικής Πινακοθήκης υπάρχει μια αξιόλογη συλλογή από χαρακτικά, ζωγραφικά έργα και σχέδια του καλλιτέχνη) και να μελετήσουν το έργο του σε συνδυασμό με τις εξελίξεις στην ευρωπαϊκή τέχνη στο πρώτο μισό του 20ου αιώνα (και ειδικότερα με το έργο των καλλιτεχνών που αναφέρονται στην περιγραφή του έργου, δηλαδή του Σεζάν, του Πικάσσο, του Μπράκ, του Ματίς κλπ). Επίσης, προτείνεται να αναζητηθούν έργα και άλλων Ελλήνων χαρακτών του 20ου αιώνα (πχ Τάσσος, Κατράκη, Γραμματόπουλος κ.α) και να δημιουργηθεί μια συλλογή έργων. Στη συνέχεια, οι μαθητές θα μπορούσαν να αναζητήσουν στοιχεία για τις βασικές τεχνικές χάραξης (ξυλογραφία, οξυγραφία, λιθογραφία) και να ομαδοποιήσουν τα έργα με βάση την τεχνική που έχει χρησιμοποιηθεί. Μια πρακτική δραστηριότητα που προτείνεται για εφαρμογή στο μάθημα των Εικαστικών είναι να δοκιμάσουν οι μαθητές να δημιουργήσουν χαρακτικά έργα. Οι τεχνικές που προτείνονται είναι: χάραξη σε χοντρό χαρτόνι, χάραξη σε λινόλεουμ (τεχνικές υψιτυπίας) και χάραξη σε πλεξιγκλάς (τεχνική βαθυτυπίας), που μπορεί να εφαρμοστεί με την προϋπόθεση ότι τα έργα θα τυπωθούν σε πρέσσα, σε κάποιο καλλιτεχνικό εργαστήριο. Η εικόνα μπορεί επίσης να αποτελέσει αφορμή για μια συγκριτική αναζήτηση εικόνων από καλλιτεχνικά εργαστήρια (υπάρχουν αρκετές φωτογραφίες διαφόρων διάσημων καλλιτεχνών στα εργαστήρια τους) και η έρευνα αυτή θα μπορούσε να συνδυαστεί, ανάλογα με τις δυνατότητες, με εκπαιδευτική επίσκεψη σε εργαστήριο ενός καλλιτέχνη, σε δημοτικά εικαστικά εργαστήρια ή σε Σχολή Καλών Τεχνών.