«Κοντα στην φωτια», Μιχαλης Σουγιουλ
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Η παρτιτούρα για φωνή και πιάνο είναι του τραγουδιού «Κοντά στην φωτιά» σε στίχους του Χρήστου Γιαννακόπουλου και μουσική του Μιχάλη Σουγιούλ. Ο Μιχάλης Σουγιούλ (1906- 1958), ψευδώνυμο του Μιχάλη Σουγιουλτζόγλου, υπήρξε πολυγραφότατος και σημαντικός συνθέτης, κατά τον Μεσοπόλεμο και έπειτα, ελαφράς μουσικής, που σε συνεργασία με τους στιχουργούς Αλέκο Σακελλάριο και Χρήστο Γιαννακόπουλο δημιούργησαν τη σχολή του αρχοντορεμπέτικου με δυτικές ενορχηστρώσεις και επίδραση από λαϊκούς ρυθμούς και καντάδες. Έγραψε μουσική για μεγάλο αριθμό παραστάσεων αλλά και για τον κινηματογράφο, ενώ επιτυχίες του κρατούν ακόμα στον χρόνο και θεωρούνται πλέον κλασσικά τραγούδια (π.χ. Άσ' τα μαλλάκια σου, Άρχισαν τα όργανα, Ο μήνας έχει εννιά, Ζεχρά, Ας ερχόσουν για λίγο, Το τραμ το τελευταίο και άλλα πολλά). Το τραγούδι της παρτιτούρας «Κοντά στην φωτιά» είναι ένα αργό βαλς του 1948.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Η έντυπη παρτιτούρα μπορεί να συμπληρώσει το ρεπερτόριο των μαθητικών χορωδιών και μουσικών συνόλων των Μουσικών Σχολείων, ενώ μπορεί να αξιοποιηθεί και στη διδασκαλία της Μονωδίας και του ατομικού μαθήματος του Σύγχρονου τραγουδιού. Μπορεί επίσης να αξιοποιηθεί στην καταγραφή της ιστορίας της Ελαφράς μουσικής της Ελλάδος μεταπολεμικά και στη γνωριμία με τη μουσική γραφή, τη ζωή και το έργο του Μιχάλη Σουγιούλ.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
12 - 18
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Music Library of Greece
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Μεγάλη Μουσική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος (Μεγάλη Μουσική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος «Λίλιαν Βουδούρη»)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Music Education Music EducationMusic Education > Musical instruments / ensembles - Voice Musical instruments / ensembles - VoiceMusical instruments / ensembles - Voice
Music Education Music EducationMusic Education > Composers ComposersComposers
TEACHING APPROACH
behaviourist > drill and practise
cognitivist > direct instruction
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > procedural
cognitive > process > to remember
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to apply
affective > to pay attention
affective > to respond and participate
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
original work creator: Σουγιούλ, Μιχάλης
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΠΟΛΛΙΣ ΑΔΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ
metadata validator: ΣΩΤΗΡΙΑ ΛΑΖΑΡΟΥ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Μεγάλη Μουσική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος - Λίλιαν Βουδούρη
publisher: Μεγάλη Μουσική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος - Λίλιαν Βουδούρη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE