Το μαθησιακό αντικείμενο προτείνεται να αξιοποιηθεί στο μάθημα της Ιστορίας με στόχο να γνωρίσουν οι μαθητές τα κύρια χαρακτηριστικά της πρώιμης βυζαντινής αρχιτεκτονικής. Προτείνεται οι μαθητές, οργανωμένοι σε ομάδες με συγκεκριμένη αποστολή (αρχιτέκτονες, ιστορικοί τέχνης κ.α.), με αφόρμηση την εικόνα να συγκεντρώσουν και να επεξεργαστούν πληροφορίες και οπτικό υλικό από επιλεγμένους δικτυακούς τόπους για την αρχιτεκτονική και την ιστορία του ναού. Συγκεκριμένα διερευνούν τον ρυθμό, τα μέρη, τα υλικά κατασκευής του ναού, τα εξωτερικά στοιχεία και την κάτοψη, τα προσκτίσματα Στη συνέχεια, συνθέτουν μια συνολική πολυμεσική παρουσίαση, προορισμένη να αξιοποιηθεί σε ημερίδα του σχολείου, εντάσσοντας έτσι το εγχείρημά τους σε συγκεκριμένη επικοινωνιακή περίσταση. Η εικόνα, επίσης, να αξιοποιηθεί διαθεματικά (Αισθητική Αγωγή, Νεοελληνική Γλώσσα, Νεοελληνική Λογοτεχνία) σε συνδυασμό με σύγχρονες φωτογραφίες του ναού και των προσκυνητών, με σκοπό να κατανοήσουν οι μαθητές ότι οι αρχαιολογικοί χώροι (αρχαία και βυζαντινά μνημεία) αποτελούν ζωντανό κομμάτι της σύγχρονης ζωής. Η προσέγγιση αυτή μπορεί να περιλαμβάνει παραγωγή κειμένου ταξιδιωτικού χαρακτήρα, έκθεση φωτογραφίας με πλαισίωση από λογοτεχνικά κείμενα, δημιουργία αφίσας, μακέτας και άλλων πολυτροπικών κειμένων.