Αισθητικες κουβεντες: Η Τεχνη κατι το αριστοκρατικο
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Το μαθησιακό αντικείμενο είναι ένα εκτενές δοκίμιο, που αναφέρεται στις αξίες που διέπουν την αληθινή τέχνη του Μίμη Βάλσα. Δημοσιεύτηκε στο περιοδικό (Αργώ, ΟΡΓΑΝΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ,Τόμ. 2, Αρ. 6, 1925). Το δοκίμιο ΑΙΣΘΗΤΙΚΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ. Η ΤΕΧΝΗ ΚΑΤΙ ΤΟ ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΙΚΟ ανήκει στην ψηφιακή συλλογή "Κοσμόπολις" της Βιβλιοθήκης και Κέντρου Πληροφόρησης του Πανεπιστημίου Πατρών.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το μαθησιακό αντικείμενο προτείνεται να αξιοποιηθεί για τη μελέτη του κειμενικού είδους του δοκιμίου και της εξέλιξής του μέχρι σήμερα. Οι μαθητές μελετούν το κείμενο χωρισμένοι σε ομάδες, εντοπίζουν τα δομικά μέρη, επιλέγουν πλαγιότιτλους και δημιουργούν ένα σχεδιάγραμμα. Επιπλέον, το δοκίμιο μπορεί να αξιοποιηθεί για άντληση πληροφοριών σχετικών με την τέχνη και τον ρόλο του καλλιτέχνη στις αρχές του 20ού αιώνα. Συγκεκριμένα προτείνεται στους μαθητές να τεθούν στους μαθητές ερωτήσεις, όπως: Ποια χαρακτηριστικά της αληθινής τέχνης επισημαίνονται από τον συγγραφέα; Ποιοι παράγοντες θεωρεί ότι αντιτίθενται στην έννοια της πραγματικής τέχνης; Πώς εννοεί την αριστοκρατικότητα της τέχνης; Ποια η σχέση της αληθινής τέχνης με την ιδεολογία; Στη συνέχεια ο εκπαιδευτικός μπορεί να αναθέσει στις ομάδες των μαθητών να διαβάσουν σύγχρονα δοκίμια που αναφέρονται στην τέχνη και τον ρόλο του καλλιτέχνη, ώστε να τα συγκρίνουν με το δοκίμιο του μαθησιακού αντικειμένου και να εξαγάγουν συμπεράσματα.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
12 - 18
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Library & Information Center of the Univ. of Patras
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης Παν. Πατρών (Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης Παν. Πατρών)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Modern Greek Language Modern Greek LanguageModern Greek Language > Text genres Text genresText genres > Essays EssaysEssays
TEACHING APPROACH
cognitivist > direct instruction
cognitivist > inquiry learning
constructivist > design-based learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to think critically and creatively
affective > to respond and participate
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
original work creator: Μ. Βάλσας
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΨΥΧΟΓΥΙΟΠΟΥΛΟΥ
metadata validator: ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΥ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης Παν/μιου Πατρών
publisher: Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης Παν/μιου Πατρών
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE