Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να αξιοποιηθεί στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας για τη διδασκαλία του κειμενικού είδους της περιγραφής. Οι μαθητές οργανωμένοι σε ομάδες με την καθοδήγηση του εκπαιδευτικού αποκωδικοποιούν την εικόνα και καταγράφουν τα στοιχεία της (ενδυμασία, έπιπλα, σκεύη, χρώματα). Στη συνέχεια σχεδιάζουν και συνθέτουν την περιγραφή της με βάση κατευθύνσεις που δίνονται από τον εκπαιδευτικό και αφορούν το είδος της περιγραφής, την οπτική γωνία, τη δομή (μετάβαση από το γενικό στα επιμέρους στοιχεία), τη γλώσσα και την επιλογή του υλικού. Οι ομάδες μαθητών παρουσιάζουν στην ολομέλεια τα κείμενά τους και αιτιολογούν τις επιλογές τους. Στη συνέχεια ο εκπαιδευτικός μπορεί να τους ζητήσει να αφαιρέσουν ή να προσθέσουν επίθετα, να μεταβάλουν τη δομή ή κάποιο άλλο στοιχείο του κειμένου και κατόπιν να συζητήσουν τον τρόπο με τον οποίο οι αλλαγές αυτές επιδρούν στο κείμενο. Στο τέλος της διαδικασίας οι μαθητές εξάγουν τα συμπεράσματά τους, καταγράφουν τα χαρακτηριστικά ενός περιγραφικού κειμένου. Ως επέκταση, μπορούν να τροποποιήσουν το κείμενό τους, προκειμένου να ενταχθεί σε συγκεκριμένη επικοινωνιακή περίσταση (π.χ. περιγραφή της ενδυμασίας του Έλληνα προεστού σε αφιέρωμα στις ελληνικές ενδυμασίες).