Μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο μάθημα των Θρησκευτικών για να γνωρίσουν οι μαθητές μια μεγάλη φυσιογνωμία της βυζαντινής εκκλησιαστικής μουσικής, αφού ο Πέτρος ο Λαμπαδάριος ο Πελοποννήσιος, εκτός από το μεγάλο μουσικό έργο το οποίο άφησε, συνέβαλε στη διάσωση και ανάλυση της αρχαίας μουσικής σημειογραφίας, με την καταγραφή της μουσικής παράδοσης πρώτα σε χειρόγραφα και στη συνέχεια σε βιβλία. Οι μαθητές μπορούν να αναζητήσουν κάποια από τα έργα που άφησε (δυο Αναστασιματάρια, τέσσερις στάσεις χερουβικών και κοινωνικών των Κυριακών, πολυέλεοι, πασαπνοάρια, δοξολογίες, δοξαστάρια και ειρμολόγιο), να τα διαβάσουν ή/και να τα ακούσουν, να τα απολαύσουν και να συζητήσουν στη συνέχεια για το συναίσθημα το οποίο τους προκάλεσε το άκουσμα. Για να βοηθηθούν, μπορούν προηγουμένως να αναζητήσουν και να καταγράψουν τα κυριότερα συναισθήματα, εξηγώντας όσα από αυτά δε γνωρίζουν.