Με αφόρμηση το σκίτσο του Ελευθερίου Βενιζέλου, στο πλαίσιο του μαθήματος της Ιστορίας, θα ζητήσουμε από τους μαθητές να αναγνωρίσουν την μορφή που τους παρουσιάζουμε και στη συνέχεια θα ακολουθήσει συζήτηση και έρευνα σχετικά με την προσωπικότητα του, το όραμά του για την Μεγάλη Ελλάδα και το μεγάλο του έργο. Θα μπορούσαν στο πλαίσιο της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας να αναλάβει κάθε ομάδα να ασχοληθεί με χρονικές περιόδους της ζωής του όπως: Κρητική Επανάσταση, Μεταρρυθμίσεις, Βαλκανικοί Πόλεμοι, Συνθήκη Σεβρών και Λωζάνης, Α’ Παγκόσμιος Πόλεμος κ.α. και να τις παρουσιάσουν στην ολομέλεια, ώστε να γίνει κατανοητό από όλους η μεγάλη προσφορά του στην Ελλάδα. Τέλος, στο πλαίσιο του μαθήματος των Εικαστικών, θα μπορούσαν οι μαθητές να ασχοληθούν με την τεχνική της σκιτσογραφίας και να προσπαθήσουν και αυτοί να γίνουν μικροί σκιτσογράφοι σκιτσάροντας ένα θέμα σχετικό με την έρευνα που έκαναν.