Κατά τη διδασκαλία ενότητας που πραγματεύεται τη ζωή των Ελλήνων επί Οθωμανικής Κυριαρχίας, ο εκπαιδευτικός μπορεί να αξιοποιήσει το παρόν χαρακτικό ως συμπληρωματικό εποπτικό υλικό. Προβάλλει τη φωτογραφία μέσω ηλεκτρονικού υπολογιστή και βιντεοπροβολέα, εξηγεί ότι προέρχεται από λεύκωμα Γερμανού περιηγητή των αρχών του 19ου αιώνα και ζητά από τους μαθητές να περιγράψουν τι βλέπουν. Όλοι μαζί εστιάζουν στις καθημερινές γεωργικές ασχολίες των κατοίκων της εποχής, όπως απεικονίζονται στο παρόν χαρακτικό. Η συζήτηση μπορεί να επεκταθεί και σε άλλους τομείς της ζωής των Αθηναίων τη συγκεκριμένη ιστορική περίοδο, όπως είναι η οικογενειακή ζωή, η θρησκεία, οι σχέσεις με τους κατακτητές. Συμπληρωματικό φωτογραφικό υλικό στο οποίο θα μπορούσε να στηριχθεί η συζήτηση, προτείνεται να βρει ο εκπαιδευτικός σε έργα περιηγητών της εποχής, που παρέχονται ψηφιοποιημένα από τη Βιβλιοθήκη του Ιδρύματος Λασκαρίδη.