Το σχέδιο απεικονίζει σχηματικά, με πολύ αδρές λεπτομέρειες, την Ακρόπολη των Αθηνών, όπως την είδε ο Βιντσέντσο Μαρία Κορονέλι, καθολικός ιερέας, που βρισκόταν στην Αθήνα το 1686. Στο σκίτσο, που είναι ιδιαίτερα απλό και μινιμαλιστικό, εικονίζεται μέρος των τειχών της Ακρόπολης, ο Παρθενώνας, ένας μεγάλος μιναρές ακριβώς μπροστά από τον Παρθενώνα, και ένας πυργίσκος πίσω αριστερά. Είναι προφανές ότι ο ζωγράφος δεν είχε σκοπό να αποτυπώσει ρεαλιστικά το μέρος, αλλά μάλλον να καταγράψει την αρχική του εντύπωση. Είναι ενδιαφέρον το γεγονός ότι ο Παρθενώνας παρουσιάζεται ολόκληρος, καθώς το σκίτσο φιλοτεχνήθηκε ένα έτος πριν το βομβαρδισμό του από τον Μοροζίνι. Επίσης, ο μιναρές πιστοποιεί ότι ο ναός κατά την τουρκοκρατία είχε μετατραπεί σε τζαμί. Η εικόνα είναι κατάλληλη για την υποστήριξη της διδασκαλίας της περιόδου της οθωμανικής κυριαρχίας στην Ελλάδα. Επίσης ενδείκνυται για την προσέγγιση του θέματος της κατάληξης των αρχαίων μνημείων και της αντιμετώπισής τους από μεταγενέστερους πολιτισμούς και θρησκείες.