Μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο μάθημα της Αισθητικής Αγωγής ως αφορμή για να γνωρίσουν οι μαθητές τη γελοιογραφία, δηλαδή μια ζωγραφική παράσταση που αποδίδεται με κωμικό τρόπο. Οι μαθητές μπορούν να πληροφορηθούν ότι στόχος της γελοιογραφίας είναι η διακωμώδηση προσώπων ή καταστάσεων, ότι τα θέματά της προέρχονται από τον χώρο της επικαιρότητας, κυρίως της πολιτικής, ότι συνήθως είναι απλή και αυθόρμητη στη σύλληψή της και έχει πνευματώδη χαρακτήρα. Οι μαθητές μπορούν επίσης να βρουν και να μελετήσουν την ιστορία της γελοιογραφίας που ξεκινά από τα αρχαία χρόνια, να βρουν αρχαίους ζωγράφους-γελοιογράφους (Παύσων της Αθήνας, Αντίφιλος της Αιγύπτου, Γαλάτων ο Αλεξανδρινός κ.ά.), για να καταλήξουν σε νεότερους Έλληνες γελοιογράφους (Θέμος Άννινος, Δημήτριος Γαλάνης, Ζαχαρίας Παπαντωνίου, Σοφοκλής Αντωνιάδης, Γεώργιος Ροϊλός κ.ά.) αλλά και τους σύγχρονους (ΚΥΡ, Γιάννης Καλαϊτζής, Τάσος Αναστασίου κ.ά.). Μπορούν ακόμη να αναζητήσουν περιοδικά ή εφημερίδες που περιείχαν γελοιογραφίες (Ασμοδαίος, Άστυ) αλλά και να βρουν και να φέρουν στην τάξη τους αποκόμματα σύγχρονων εφημερίδων με γελοιογραφίες που διακωμωδούν τα πρόσωπα και τις καταστάσεις της εποχής τους. Τέλος, μπορούν να προσπαθήσουν να δημιουργήσουν και οι ίδιοι μια γελοιογραφία, εμπνεόμενοι από τα γεγονότα της επικαιρότητας. Τέλος μπορούν επίσης να μελετήσουν την ιστορία και το έργο του Σ. Δραγούμη ως πολιτικού και πρωθυπουργού της Ελλάδας.