Η εκπαιδευτική δραστηριότητα προτείνεται να είναι οργανωμένη σε φύλλα εργασίας, κατάλληλα σχεδιασμένα από τον εκπαιδευτικό. Οι μαθητές, σε μικρές ομάδες, αρχικά καλούνται να παρατηρήσουν την εικόνα και να συμμετάσχουν σε δραστηριότητα καταιγισμού ιδεών αναφορικά με τα μνημεία και την ιστορία της περιοχής του Θησείου και του ευρύτερου αρχαιολογικού χώρου της Αρχαίας Αγοράς. Στη συνέχεια, οι μαθητές καλούνται να αναζητήσουν πρόσθετο φωτογραφικό υλικό και πληροφορίες σε ενδεδειγμένες, από τον εκπαιδευτικό, διαδικτυακές πηγές και ψηφιακές συλλογές. Στόχος της εκπαιδευτικής δραστηριότητας είναι η διαχρονική μελέτη του αρχαιολογικού χώρου του Θησείου, ώστε οι μαθητές της να εντοπίσουν ομοιότητες ή/και διαφορές ως προς τα αρχαία μνημεία και τον αστικό και φυσικό περιβάλλοντα χώρο από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα. Επίσης, οι μαθητές ενθαρρύνονται να διατυπώσουν υποθέσεις και να εξάγουν συμπεράσματα αναφορικά με τους λόγους που συνέβαλαν στη διαμόρφωση του τοπίου του ευρύτερου αρχαιολογικού χώρου της Ακρόπολης. Το αποτέλεσμα της ερευνητικής εργασίας των ομάδων προτείνεται να παρουσιαστεί σε μια συνθετική έκθεση-παρουσίαση, εμπλουτισμένη με εικόνες και σύντομο ιστορικό κείμενο, στην ολομέλεια της τάξης.