Monks of the Capuchin order in Malta
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Το Τάγμα Αδελφών Ελάσσονων Καπουτσίνων, είναι θρησκευτικό μοναχικό τάγμα της Καθολικής Εκκλησίας. Προέρχονται από το μοναστικό τάγμα των Φραγκισκανών. Ονομάσθηκαν έτσι από το κάλυμμα, την κουκούλα που έφεραν στο κεφάλι τα μέλη του. Οι Καπουτσίνοι επέδειξαν ιδιαίτερη φροντίδα και στοργή προς τους δυστυχείς και γρήγορα κέρδισαν την αγάπη και την εκτίμηση του λαού. Το Τάγμα αυτό εισήλθε στη Γαλλία το 1572, επί Αικατερίνης των Μεδίκων και Καρόλου Β΄ όπου και έτυχε μεγάλης διάδοσης. Στο καταστατικό του, τέθηκε ως βάση του, η πιστή τήρηση των κανόνων του Αγίου Φραγκίσκου. Με αυτό επιβαλλόταν η πενία και απαγορεύονταν η ιδιοκτησία τόσο στους ίδιους τους μοναχούς όσο και στις Μονές τους. Αν και υπέρμαχοι των φτωχών, προσέλκυσαν στις τάξεις τους πολλούς γόνους της ανώτερης αριστοκρατίας ακόμα δε και βασιλικούς γόνους. Στην Ελλάδα οι Καπουτσίνοι ίδρυσαν δύο μεγάλες Μονές, την Μονή Καπουτσίνων Αθηνών και την Μονή Καπουτσίνων Άνδρου στην Αθήνα και στην Άνδρο αντίστοιχα.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Στο διαδραστικό πίνακα ή με το βιντεοπροβολέα προβάλλεται το συγκεκριμένο φωτογραφικό τύπωμα από τη συλλογή του Ιδρύματος της Αικατερίνης Λασκαρίδη. Επίσης προβάλλεται φωτογραφία χριστιανών ορθόδοξων μοναχών και καλογραιών, μοναχών Ινδουιστών (Αγκόρι), Βουδιστών μοναχών (Σαολίν), Μωαμεθανών, Ισλαμιστών μοναχών και άλλων που μονάζουν σε διάφορες χώρες του κόσμου (Κίνα, Ιαπωνία, Θιβέτ). Γίνεται αναφορά στις ενδυματολογική τους παράδοση, ανάλογα με το θρήσκευμα, αλλά και τις κλιματολογικές και ιστορικές συνθήκες στις οποίες αναπτύχθηκαν.
Στο πάτωμα της τάξης απλώνεται χαρτί του μέτρου. Υπό τους ήχους κλασσικής μουσική (ώστε να δημιουργηθεί υποστηρικτικό κλίμα), οι εκπαιδευόμενοι/ες σηκώνονται, όταν νιώσει έτοιμος/η ο καθένας/μια, και γράφουν φράσεις ή λέξεις, που εκφράζουν την αγάπη στον άνθρωπο, όπως αυτή εκφράζεται μέσα από όλες τις θρησκείες. Ακολουθεί συζήτηση για όλα όσα γράφηκαν. Το χαρτί του μέτρου το αναρτούν σε κοινόχρηστο χώρο του κτιρίου.
Χωρίζονται οι εκπαιδευόμενοι/ες σε ομάδες για την ανεξιθρησκεία, από το παρελθόν, μέχρι και τη σύγχρονη εποχή.
Φτιάχνουν έναν εννοιολογικό χάρτη στον υπολογιστή (CmapTools), στον οποίο αναγράφουν στοιχεία της ανεξιθρησκείας και αντίστοιχα στοιχεία της μισαλλοδοξίας και του φανατισμού.
Μαθαίνουν για τη ζωή των χριστιανών μοναχών. Αν υπάρχει η δυνατότητα, επισκέπτονται ένα μοναστήρι και συνομιλούν με μοναχούς ή μοναχές.


LEARNER CHARACTERISTICS
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
CONTENT PROVIDER URL
TYPICAL LEARNING TIME
0:00:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/708
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Library of Aik. Laskaridis Foundation
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη (Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Religious Education Religious EducationReligious Education > Non-Christian Religions Non-Christian ReligionsNon-Christian Religions
Religious Education Religious EducationReligious Education > Faith FaithFaith > Essence-Contribution-Doubting Essence-Contribution-DoubtingEssence-Contribution-Doubting
History HistoryHistory > Ancient times (1100 B.C. - 4th century A.D.) Ancient times (1100 B.C. - 4th century A.D.)Ancient times (1100 B.C. - 4th century A.D.) > Religion ReligionReligion
TEACHING APPROACH
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
cognitivist > reciprocal teaching
constructivist
constructivist > cognitive apprenticeship
constructivist > socratic instruction
constructivist > experiential learning
constructivist > action research
constructivist > communities of practice
constructivist > design-based learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge
cognitive > knowledge > factual
cognitive > knowledge > conceptual
cognitive > knowledge > procedural
cognitive > knowledge > meta – cognitive
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to think critically and creatively
affective
affective > to pay attention
affective > to respond and participate
affective > to organize values
affective > to form and follow a system of values
psychomotor > to perform independently, skillfully and precisely
psychomotor > to adapt and perform creatively
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΑ ΓΙΑΝΝΟΥΛΑΚΗ
metadata validator: ΜΑΡΙΑ ΚΟΤΣΑΚΩΣΤΑ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
publisher: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE