Only Photodentro Repositories
User Generated Content
Clear active filters
Subscribe to a subject area to receive notifications for new items
A market in Jerusalem
METADATA PROVIDER
LEARNING OBJECT PROVIDER
DESCRIPTION
Το μαθησιακό αντικείμενο είναι μια λιθογραφία του Ιταλογερμανού ζωγράφου Luigi Mayer (1755-1803), το οποίο απεικονίζει ένα κομμάτι της αγοράς στην Ιερουσαλήμ. Ο Mayer γεννήθηκε στη Ρώμη και υπήρξε από τους πρώτους Ευρωπαίους ζωγράφους της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας. Ταξίδεψε στην Οθωμανική Αυτοκρατορία το 1776 και το 1794, και έγινε γνωστός για τα σκίτσα και τους πίνακες ζωγραφικής του τα οποία παρουσιάζουν πανοραμικά τοπία. Σε ταξίδι στην Αίγυπτο ζωγράφισε τα μνημεία της και το Νείλο. Η Ιερουσαλήμ θεωρείται οικουμενική, η πρωτεύουσα δύο λαών, ο τόπος της Ημέρας της Κρίσεως και το πεδίο μάχης της σημερινής σύγκρουσης πολιτισμών. Είναι η πόλη που υπάρχει δύο φορές – μία στον ουρανό και μία στη γη. Ιδρύθηκε γύρω στο 1900 π.Χ. Το αρχικό της όνομα ήταν Ουρσαλίμ: το δεύτερο συνθετικό, «σαλίμ», είναι ίσως μια αλλοίωση του ονόματος του θεού «Σαλέμ», ο οποίος είναι ο θεός του βραδινού αστεριού. Το όνομα της πόλης ίσως σημαίνει «Ο Σαλέμ ίδρυσε».
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το μαθησιακό αντικείμενο αποτελεί ένα ερέθισμα για τους μαθητές σχετικά με την πόλη της Ιερουσαλήμ. Τα παιδιά αναζητούν πληροφορίες για την πόλη και την πορεία της στην ιστορική γραμμή. Καταγράφουν τα σημαντικά γεγονότα, τα οποία άλλαξαν το ρουν της Ιστορίας και σημειώνουν τη σχέση της θρησκείας μας με τη συγκεκριμένη πόλη. Ανακαλύπτουν και αναφέρουν στην ολομέλεια τα ιστορικά της μνημεία και αναζητούν τους λόγους για τους οποίους η πόλη θεωρείται θρησκευτικό κέντρο του χριστιανικού τομέα. Βρίσκουν στοιχεία για την έννοια του μονοθεϊσμού και τις μονοθεϊστικές θρησκείες και τις συγκρίνουν με το Χριστιανισμό. Επιπλέον, προσπαθούν μέσα από ιστορικά γεγονότα να καταγράψουν τους λόγους για τους οποίους η συγκεκριμένη πόλη έχει γίνει πεδίο μαχών και εκρήξεων βίας. Τέλος αφού περιγράψουν την εικόνα, βρίσκουν πληροφορίες και εικόνες και από άλλα φημισμένα παζάρια της Ανατολής, τα οποία και συγκρίνουν με το παζάρι ή τη λαϊκή αγορά της γειτονιάς τους. Εξάγουν συμπεράσματα για τη χρησιμότητα των παζαριών (εμπόριο, συναλλαγές, επικοινωνία ανθρώπων, λαών, αλληλεπίδραση, ανταλλαγή ιδεών).

EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 15
INTENDED END USER

METADATA PAGE URL
CONTENT PROVIDER URL
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/7096

LEARNING OBJECT PROVIDER
Library of Aik. Laskaridis Foundation
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη (Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))

LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Geography - Geology Geography - GeologyGeography - Geology
> Man-made environment Man-made environmentMan-made environment
> Development DevelopmentDevelopment
Geography - Geology Geography - GeologyGeography - Geology > Natural environment Natural environmentNatural environment > Biosphere BiosphereBiosphere
History HistoryHistory > Prehistory PrehistoryPrehistory > Social organization and everyday life Social organization and everyday lifeSocial organization and everyday life
Religious Education Religious EducationReligious Education > Ecclesiastical History Ecclesiastical HistoryEcclesiastical History > Contemporary historic, geographical and social data Contemporary historic, geographical and social dataContemporary historic, geographical and social data
Geography - Geology Geography - GeologyGeography - Geology > Natural environment Natural environmentNatural environment > Biosphere BiosphereBiosphere
History HistoryHistory > Prehistory PrehistoryPrehistory > Social organization and everyday life Social organization and everyday lifeSocial organization and everyday life
Religious Education Religious EducationReligious Education > Ecclesiastical History Ecclesiastical HistoryEcclesiastical History > Contemporary historic, geographical and social data Contemporary historic, geographical and social dataContemporary historic, geographical and social data
TEACHING APPROACH
cognitivist > collaborative learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > process > to remember
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to apply
cognitive > process > to think critically and creatively
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to apply
cognitive > process > to think critically and creatively

LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator:
Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author:
ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΜΕΙΝΤΑΣΗ
metadata validator: ΜΑΡΙΑ ΚΟΤΣΑΚΩΣΤΑ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor:
Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
publisher: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ

METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΥΠΠΕΘ)

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΥΠΠΕΘ)
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
metadata authoring program / project duration: 2010-2015
metadata main beneficiary / contractor: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
metadata coordinator / leader: Μαίρη Κριάρη
metadata project / program partners: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ), ΙΕΠ, ΕΚ ΑΘΗΝΑ (ΙΕΛ)
metadata subcontract:
Υποέργο 12: Παιδαγωγικός Μετασχολιασμός Ψηφιακού Υλικού Πολιτισμικού Περιεχομένου
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
metadata authoring program / project duration: 2010-2015
metadata main beneficiary / contractor: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
metadata coordinator / leader: Μαίρη Κριάρη
metadata project / program partners: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ), ΙΕΠ, ΕΚ ΑΘΗΝΑ (ΙΕΛ)

Υποέργο 12: Παιδαγωγικός Μετασχολιασμός Ψηφιακού Υλικού Πολιτισμικού Περιεχομένου
metadata subcontractor: ΙΕΠ
metadata supervising and monitoring authority: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
metadata subcontractor: ΙΕΠ
metadata supervising and monitoring authority: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
Show user comments and ratings Hide user comments and ratings

Συνδεθείτε για να προσθέσετε το δικό σας σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.

- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
aggregator