Η εκπαιδευτική δραστηριότητα προτείνεται να είναι οργανωμένη σε φύλλα εργασίας, κατάλληλα σχεδιασμένα από τον εκπαιδευτικό. Οι μαθητές, σε μικρές ομάδες, αρχικά καλούνται να παρατηρήσουν την εικόνα και να συμμετάσχουν σε δραστηριότητα καταιγισμού ιδεών με σκοπό την ανίχνευση, από τον εκπαιδευτικό, των πρότερων γνώσεών τους αναφορικά με το περιεχόμενο της εικόνας. Στη συνέχεια, οι μαθητές ενθαρρύνονται να διεξάγουν ερευνητική εργασία ώστε να αναζητήσουν πρόσθετο φωτογραφικό υλικό και πληροφορίες σχετικά με τα μνημεία του αρχαιολογικού χώρου και την ιστορία της αρχαίας Κορίνθου. Ενδεικτικά, ως ειδικότερες θεματικές της έρευνας των μαθητών θα μπορούσαν να τεθούν οι ακόλουθες: α) σύντομο ιστορικό της αρχαίας Κορίνθου με την αξιοποίηση χρονογραμμής, β) περιγραφή των μνημείων του αρχαιολογικού χώρου της Κορίνθου, γ) ο ναός του Απόλλωνα (ιστορία, ιδιαίτερα γνωρίσματα αρχιτεκτονικής του ναού), δ) αξιοποίηση του αρχαιολογικού χώρου στη σύγχρονη εποχή. Για τη μελέτη των μαθητών προτείνεται η αξιοποίηση των πληροφοριών και της ψηφιακής συλλογής που υπάρχουν στην ιστοσελίδα του ‘Υπουργείου Πολιτισμού’. Το αποτέλεσμα της ερευνητικής εργασίας των ομάδων προτείνεται να παρουσιαστεί σε μια συνθετική έκθεση-παρουσίαση, εμπλουτισμένη με εικόνες και σύντομο ιστορικό κείμενο, στην ολομέλεια της τάξης.