Το Μαθησιακό Αντικείμενο μπορεί να αποτελέσει το έναυσμα για συζήτηση και έρευνα, στο πλαίσιο του μαθήματος της Ιστορίας, ώστε οι μαθητές χωρισμένοι σε ομάδες, να αναλάβουν να εξερευνήσουν από μια χρονική περίοδο της Βασιλείας του Γεώργιου του Α’. Με αυτόν τον τρόπο θα μπορέσουν να αναλύσουν όλα τα χρόνια που διοίκησε, μιας και ήταν ο μακροβιότερος Έλληνας Βασιλιάς (1863-1913) και στο τέλος, παρουσιάζοντας η κάθε ομάδα τα αποτελέσματά της, θα μπορέσουν όλοι οι μαθητές να αποκτήσουν μια σφαιρική γνώση για το έργο του. Επίσης, μπορούν να χρησιμοποιήσουν την εικόνα σαν εκπαιδευτικό υλικό, για ένα μεγάλο μέρος της σύγχρονης Ιστορίας των 50 χρόνων, το οποίο συμπίπτει με τη βασιλεία του και να εστιάσουν σε κάποιο από τα έργα του όπως : «Αρχή της Δεδηλωμένης», «Το Κίνημα στο Γουδί το 1909», Βαλκανικοί Πόλεμοι», «Εσωτερικές μεταρρυθμίσεις» κ.α. Τέλος, μπορεί να γίνει μια συζήτηση και έρευνα και για τη φωτογραφική τέχνη και για την Ιστορική εξέλιξη που είχε όλα αυτά τα χρόνια, μέχρι σήμερα, την ψηφιακή εποχή, με τις έγχρωμες ποιοτικές και πιο οικονομικές ψηφιακές φωτογραφίες.