Only Photodentro Repositories
User Generated Content
Clear active filters
Subscribe to a subject area to receive notifications for new items
Ancient Olympia from the west.
METADATA PROVIDER
LEARNING OBJECT PROVIDER
DESCRIPTION
Εικόνα της Ολυμπίας από ταξιδιωτικό λεύκωμα του περιηγητή Ernst Reisinger, έκδοσης 1923, εμπλουτισμένο με φωτογραφίες, χαρακτικά και κείμενα λογίων. Διακρίνονται ο Αλφειός ποταμός και αριστερά ο Κρόνιος λόφος. Αναδεικνύονται η ομορφιά και η γραφικότητα του τοπίου, γεγονός που επιτρέπει την αξιοποίηση της εικόνας στον σχεδιασμό δραστηριοτήτων στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας για τη διδασκαλία του κειμενικού τύπου της περιγραφής. Επίσης, προσφέρεται για τη διδασκαλία της αρχαίας ελληνικής ιστορίας και ειδικότερα της ενότητας που αναφέρεται στους Πανελλήνιους αθλητικούς αγώνες.
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το μαθησιακό αντικείμενο προτείνεται να αξιοποιηθεί στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας για τη διδασκαλία του κειμενικού τύπου της περιγραφής. Οι μαθητές, οργανωμένοι σε ομάδες, αποκωδικοποιούν την εικόνα και καταγράφουν τα στοιχεία της. Στη συνέχεια σχεδιάζουν και συνθέτουν την περιγραφή της με βάση κατευθύνσεις που δίνονται από τον εκπαιδευτικό και αφορούν το είδος της περιγραφής, την οπτική γωνία, τη δομή (μετάβαση από το γενικό στα επιμέρους στοιχεία) και τη γλώσσα. Οι ομάδες μαθητών παρουσιάζουν τα κείμενά τους και αιτιολογούν τις επιλογές τους στο διαδραστικό πίνακα ή με βιντεοπροβολέα. Στη συνέχεια ο εκπαιδευτικός μπορεί να τους ζητήσει να αφαιρέσουν ή να προσθέσουν επίθετα, να μεταβάλουν τη δομή ή κάποιο άλλο στοιχείο του κειμένου και κατόπιν να συζητήσουν τον τρόπο με τον οποίο οι αλλαγές αυτές επιδρούν στο κείμενο. Στο τέλος της διαδικασίας οι μαθητές καταλήγουν σε συμπεράσματά σχετικά με τα χαρακτηριστικά ενός περιγραφικού κειμένου. Ως επέκταση, μπορούν να τροποποιήσουν το κείμενό τους προκειμένου να ενταχθεί σε συγκεκριμένη επικοινωνιακή περίσταση (π.χ. περιγραφή του τοπίου σε ένα φίλο). Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί, επίσης, να αξιοποιηθεί στη διδασκαλία της Ιστορίας και ειδικότερα της ενότητας των Πανελλήνιων αθλητικών αγώνων με στόχο οι μαθητές να αποκτήσουν γνώσεις για τους Ολυμπιακούς αγώνες και να κατανοήσουν τη σημασία τους. Η μελέτη της εικόνας και άλλου σχετικού οπτικού υλικού συντελεί ώστε οι μαθητές να αποκτήσουν εποπτεία του χώρου και να κατανοήσουν στοιχεία, όπως η εμβέλεια των αγώνων, το τελετουργικό, το αθλητικό ιδεώδες. Μπορούν να υποδυθούν ρόλους, όπως του επισκέπτη, του Ελλανοδίκη, του αθλητή που προετοιμάζεται για να λάβει μέρος σε αγώνα και να παρουσιάσουν δραματοποιημένα το σκεπτικό και τα συναισθήματά τους (ενσυναίσθηση).
LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
12 - 18
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
CONTENT PROVIDER URL
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/7246
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Library of Aik. Laskaridis Foundation
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη (Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
History HistoryHistory
> Ancient times (1100 B.C. - 4th century A.D.) Ancient times (1100 B.C. - 4th century A.D.)Ancient times (1100 B.C. - 4th century A.D.)
> Sports SportsSports
Modern Greek Language Modern Greek LanguageModern Greek Language > Text types Text typesText types > Description DescriptionDescription
Modern Greek Language Modern Greek LanguageModern Greek Language > Text types Text typesText types > Description DescriptionDescription
TEACHING APPROACH
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > factual
cognitive > knowledge > procedural
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to think critically and creatively
cognitive > knowledge > procedural
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to think critically and creatively
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator:
Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author:
ΧΡΗΣΤΙΝΑ ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΥ
metadata validator: ΜΙΧΑΗΛ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor:
Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
publisher: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
FUNDING INFORMATION
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΥΠΠΕΘ)
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΥΠΠΕΘ)
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
metadata authoring program / project duration: 2010-2015
metadata main beneficiary / contractor: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
metadata coordinator / leader: Μαίρη Κριάρη
metadata project / program partners: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ), ΙΕΠ, ΕΚ ΑΘΗΝΑ (ΙΕΛ)
metadata subcontract:
Υποέργο 12: Παιδαγωγικός Μετασχολιασμός Ψηφιακού Υλικού Πολιτισμικού Περιεχομένου
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
metadata authoring program / project duration: 2010-2015
metadata main beneficiary / contractor: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
metadata coordinator / leader: Μαίρη Κριάρη
metadata project / program partners: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ), ΙΕΠ, ΕΚ ΑΘΗΝΑ (ΙΕΛ)
Υποέργο 12: Παιδαγωγικός Μετασχολιασμός Ψηφιακού Υλικού Πολιτισμικού Περιεχομένου
metadata subcontractor: ΙΕΠ
metadata supervising and monitoring authority: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
metadata subcontractor: ΙΕΠ
metadata supervising and monitoring authority: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
Show user comments and ratings Hide user comments and ratings
USER COMMENTS
Συνδεθείτε για να προσθέσετε το δικό σας σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.
USER RATINGS
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
aggregator