Προτείνεται η διδακτική αξιοποίηση του μαθησιακού αντικειμένου στο πλαίσιο μιας διερευνητικής μάθησης που έχει στόχο να γνωρίσουν οι μαθητές την ιστορία της πόλεως της Κωνσταντινούπολης, ιδιαίτερα μετά τη δεύτερη Άλωση το 1453. Ο χάρτης δίνεται στους μαθητές ως αντικείμενο μελέτης και διερεύνησης οι οποίοι τον παρατηρούν προσεκτικά και προσδιορίζουν τα σημεία τα οποία κατά τη γνώμη τους παρέχουν σημαντικές πληροφορίες για την πόλη. Αναζητούν και άλλους ιστορικούς χάρτες της Πόλης (διαθέσιμοι στο διαδίκτυο) κυρίως προγενέστερης έκδοσης και εντοπίζουν ομοιότητες και διαφορές με το χάρτη του Bauveau όπως, για παράδειγμα, η προσθήκη μιναρέδων στην Αγία Σοφία. Αφού ερμηνεύσουν τις αλλαγές βάσει των ιστορικών τους γνώσεων (π.χ μετατροπή της Αγίας Σοφίας σε μουσουλμανικό τέμενος) αξιολογούν την πιστότητα των αναπαραστάσεων των σημαντικών μνημείων της Πόλης. Ειδικότερα με τη βοήθεια του προγενέστερου χάρτη του Pinargenti που στο κάτω μέρος έχει διευκρινιστικές λεζάντες με το τι απεικονίζεται οι μαθητές μπορούν να φτιάξουν αντίστοιχες λεζάντες και στο χάρτη του Bauveau. Επίσης, με αντιπαραβολή μεταγενέστερων χαρτογραφήσεων έχουν τη δυνατότητα να εντοπίσουν σφάλματα και ανακρίβειες σε ονομασίες και αναπαραστάσεις.