Ο/η εκπαιδευτικός παρουσιάζει σε powerpoint πίνακες ζωγραφικής με θέμα παιδιά και την επενδύει μουσικά με μια κλασσική μουσική σύνθεση της αρεσκείας του.
Στο διαδραστικό πίνακα εμφανίζει ο/η εκπαιδευτικός το συγκεκριμένο πίνακα ζωγραφικής. Όποιος/α μαθητής/τρια νιώσει την ανάγκη, σηκώνεται από τη θέση του/της και αναγράφει σε όποιο σημείο του πίνακα θέλει ένα συναίσθημα.
Ο/η εκπαιδευτικός αναφέρεται στην ονομασία του πίνακα (Φίλιππος) και στη δημιουργό του πίνακα (Τσακάλη Άννα Μαρία). Γίνεται συζήτηση για τον τρόπο υπογραφής ενός πίνακα, ως απόδειξη της γνησιότητάς του και της χρονολογίας ολοκλήρωσής του.
Οι εκπαιδευόμενοι/ες συνεργάζονται σε ομάδες. Περνούν στην παραγωγή γραπτού λόγου, γράφοντας μια φανταστική αφήγηση με ήρωα το παιδί του πίνακα. Θα πρέπει σε κάποιο σημείο της αφήγησης, να περιγράψουν και να συμπεριλάβουν την απεικόνιση του εν λόγω πίνακα.
Ο/η εκπαιδευτικός και οι εκπαιδευόμενοι, μπορούν να επισκεφτούν μια έκθεση Σύγχρονης Τέχνης.
Οι εκπαιδευόμενοι/ες μπορούν τώρα να δημιουργήσουν το δικό τους πίνακα ζωγραφικής, με λάδι σε καμβά και να τον υπογράψουν. Οι δημιουργίες τους μπορεί να αποτελέσουν μια έκθεση ζωγραφικής ανοικτή στο κοινό.