Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να αξιοποιηθεί στο μάθημα των Θρησκευτικών ως αφορμή διαλόγου για το πρόσωπο του Χριστού. Η αναφορά στο εικονογραφικό πρότυπο του Μέγα Αρχιερέα μπορεί να αποτελέσει ερέθισμα για την ανακάλυψη λατρευτικών μηνυμάτων πίσω από τους συμβολισμούς των εικόνων. Στο μάθημα της Ιστορίας, μπορεί να γίνει αναφορά στην κρητική αγιογραφική παράδοση και την μεταβυζαντινή τέχνη με παράλληλη αξιοποίηση ανάλυσης και σύγκρισης έργων μεταβυζαντινής τέχνης. Επίσης, μπορεί να αξιοποιηθεί στο μάθημα των Εικαστικών ως ερέθισμα για συζήτηση γύρω από θέματα Βυζαντινής αγιογραφίας και τέχνης και ειδικότερα για αναφορά στα θέματα του Χριστολογικού κύκλου. Τέλος, μπορεί, να αξιοποιηθεί ως πρότυπο για την δημιουργική εισαγωγή στην τέχνη της βυζαντινής αγιογραφίας