Πρόκειται για φωτογραφία του Ιωάννη Παπαδιαμαντόπουλου, Έλληνα λογοτέχνη, ο οποίος είναι γνωστός με το καλλιτεχνικό ψευδώνυμο Ζαν Μορεάς -Jean Moréas- (Αθήνα, 15 Απριλίου 1856-Παρίσι, 30 Μαρτίου 1910). Έγραψε ποιήματα στα ελληνικά και τα γαλλικά, αλλά είναι περισσότερο γνωστός για τη συνεισφορά του στα γαλλικά γράμματα με το ψευδώνυμο Ζαν Μορεάς. Σπούδασε νομικά στη Γερμανία και τη Γαλλία. Ήδη από τα χρόνια των σπουδών του στο Παρίσι εντάχθηκε στους λογοτεχνικούς κύκλους της πόλης. Όταν επέστρεψε στην Αθήνα, συμμετείχε έντονα στην πνευματική ζωή και συγκεκριμένα ενεπλάκη στη φιλολογική διαμάχη Ροΐδη – Βλάχου για την ποιητική αξία της ελληνικής ποιητικής παραγωγής της εποχής. Το 1878 δημοσίευσε τη μοναδική ελληνόφωνη ποιητική του συλλογή, Τρυγόνες και Έχιδναι, που περιλαμβάνει ποιήματα στην καθαρεύουσα, τη δημοτική και τη γαλλική γλώσσα, τα οποία τοποθετούν τον Παπαδιαμαντόπουλο στη μετάβαση από το ρομαντισμό της Α' Αθηναϊκής Σχολής στην ανανέωση του ποιητικού λόγου και τη Νέα Αθηναϊκή Σχολή.Το 1880 εγκαταστάθηκε οριστικά στο Παρίσι και συνδέθηκε με τους Μαλλαρμέ, Βερλαίν και Όσκαρ Ουάιλντ. Εκεί σταδιοδρόμησε στα γαλλικά γράμματα, αρχικά ως εκπρόσωπος του συμβολισμού και στη συνέχεια ίδρυσε τη λεγόμενη Ρομανική Σχολή, επιχειρώντας την υλοποίηση νέων ποιητικών οραματισμών, λιγότερο σκοτεινών. Τα κυριότερα ποιήματά του στα γαλλικά είναι οι 6 τόμοι με τίτλο Στροφές (που αποτελείται από έξι συνολικά τόμους και αποκαλύπτει ένα νέο προσανατολισμό του ποιητή προς το νεοκλασικισμό). Έγραψε επίσης μυθιστορήματα, αισθητικά και λογοτεχνικά δοκίμια και την τραγωδία Ιφιγένεια εν Ταύροις, διασκευή από την ομώνυμη τραγωδία του Goethe. Προς το τέλος της ζωής του πήρε τη γαλλική υπηκοότητα και ήταν υποψήφιος της Γαλλικής Ακαδημίας των Αθανάτων.