Η φωτογραφία μπορεί να αξιοποιηθεί σε μαθητοκεντρικές δραστηριότητες στο πλαίσιο της διδασκαλίας τής Νεότερης και Σύγχρονης Ιστορίας ή / και της Τοπικής Ιστορίας για τη μελέτη των πολιτισμικών χαρακτηριστικών της ευρύτερης περιοχής των Βαλκανίων στις αρχές του 20ού αιώνα. Ειδικότερα, μπορούν να διερευνηθούν ήθη και έθιμα του γάμου, ενδυμασία και γενικότερη εξάρτυση (π.χ. είδος νυφικής ανδρικής και γυναικείας ενδυμασίας, καλύμματα κεφαλής και λειτουργία των ‘στολισμάτων’ που τα συνοδεύουν, ζώνες, πόρπες, συμβολισμός των χρωμάτων κ.ά.) και να επιχειρηθεί σύγκριση των παραπάνω με ό, τι συναντάται αντίστοιχα και στην ελληνική παράδοση των αρχών του 20ού αιώνα. Στο ίδιο αυτό πλαίσιο μπορεί να διαπιστωθεί, μέσω του εντοπισμού των ομοιοτήτων, η πολιτισμική όσμωση και η αλληλεπίδραση που παρατηρείται σε γειτονικούς λαούς. Τέλος, η εικόνα μπορεί να ενταχθεί σε ευρύτερες διαθεματικές δραστηριότητες, σχετικές με την αναζήτηση της εξέλιξης των εθίμων του γάμου που να εμπλέκουν και το γνωστικό αντικείμενο της Οικιακής Οικονομίας. Ειδικότερα, μπορούν να αναζητηθούν στοιχεία της γαμήλιας τελετής και των αντίστοιχων εκδηλώσεων που επιβιώνουν ή δεν επιβιώνουν στη σύγχρονη εποχή και να αναζητηθούν οι αιτίες για τις οποίες αυτό συμβαίνει, ώστε να γίνει κατανοητή η δυναμική λειτουργία της παράδοσης.