"Ψυχολογια γυναικος": κειμενο του Γεωργιου Πωπ απο το 1897.
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Το κείμενο "Ψυχολογία γυναικός" που δημοσιεύεται στον συλλογικό τόμο με τίτλο "Ἁθηναϊκά διηγήματα" υπογράφεται από τον δημοσιογράφο και πολιτικό των αρχών του 20ου αιώνα Γεώργιο Πωπ. Το εκπαιδευτικό ενδιαφέρον του κειμένου έγκειται στο κειμενικό είδος, τη διαχρονικότητα του θέματος, την ηθογραφική διάσταση της προσέγγισης αλλά και τη γλώσσα που χρησιμοποιείται.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το κείμενο μπορεί να αποτελέσει υλικό αναφοράς σε μάθημα γλώσσας σχετικό με το χρονογράφημα και τις πιθανές μορφές που αυτό κατά καιρούς λαμβάνει. Λόγω της έκτασης του κειμένου ενδείκνυται η ανάθεση στους μαθητές της μελέτης του στο σπίτι από την οθόνη του υπολογιστή - ή, εν ανάγκη, η αναπαραγωγή και διανομή του - και η προετοιμασία για συζήτηση σε ερωτήματα όπως τα ακόλουθα: Ποιο είναι το θέμα; Είναι διαχρονικό ή επικαιρικό; Ποιες είναι οι ιστορικές περιστάσεις στις οποίες εντάσσεται το κείμενο; Ποιος είναι ο συντάκτης; Κριτική των απόψεων που εκφράζονται. Επισημαίνεται κάποια παλαιικότητα ή στερεοτυπικές αντιλήψεις; Ποιο του ύφος του συντάκτη; Η γλώσσα που χρησιμοποιείται και τα χαρακτηριστικά της. Τα ζητήματα αυτά προτείνεται να τεθούν προς διαπραγμάτευση με τη μορφή εργασίας επέκτασης, αφού έχει προηγηθεί παρουσίαση-συζήτηση του σχετικού κειμενικού είδους επί τη βάσει άλλων πιο σύγχρονων κειμένων.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
15 - 18
INTENDED END USER
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Library & Information Center of the Univ. of Patras
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης Παν. Πατρών (Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης Παν. Πατρών)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Modern Greek Language Modern Greek LanguageModern Greek Language > Text genres Text genresText genres > Chronicles ChroniclesChronicles
TEACHING APPROACH
cognitivist > direct instruction
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
cognitivist > problem – based
constructivist > cognitive apprenticeship
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > factual
cognitive > knowledge > conceptual
cognitive > knowledge > procedural
cognitive > process
cognitive > process > to remember
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to apply
cognitive > process > to think critically and creatively
affective > to pay attention
affective > to respond and participate
psychomotor > to imitate and try
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
original work creator: Γεώργιος Κ. Πωπ
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΜΑΡΚΑΝΤΩΝΑΤΟΣ
metadata validator: ΜΙΧΑΗΛ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης Παν/μιου Πατρών
publisher: Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης Παν/μιου Πατρών
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE