Προτείνεται να αξιοποιηθεί ως αφόρμηση για να γνωρίσουν οι μαθητές τη γελοιογραφία και τους τρόπους με τους οποίους προκαλείται το κωμικό στοιχείο. Αρχικά, οι μαθητές περιγράφουν τις γελοιογραφικές σκηνές, επισημαίνουν τον επικοινωνιακό σκοπό του συγγραφέα και τα μέσα με τα οποία επιτυγχάνεται το χιουμοριστικό στοιχείο. Στη συνέχεια μπορούν να αναζητήσουν πληροφορίες για την ιστορική εμφάνιση της γελοιογραφίας, να αναφερθούν ειδικά στην καλλιέργειά της στη νεότερη Ελλάδα και στους εκπροσώπους της, να εντοπίσουν τα θέματα και τη μορφή των αναπαραστάσεων, να επιλέξουν ιστορικές γελοιογραφίες και να τις συσχετίοσυν με τα ιστορικά γεγονότα, ώστε να δημιουργήσουν πολυτροπικά κείμενα που θα αναρτηθούν στο διαδίκτυο. Επιπρόσθετα, ο εκπαιδευτικός μπορεί να ζητήσει από τους μαθητές να συγκεντρώσουν σύγχρονες γελοιογραφίες, να αναφερθούν στο είδος του εντύπου όπου δημοσιεύονται, και να σχολιάσουν τα πρόσωπα ή τις καταστάσεις που διακωμωδούνται.