Η αναπαραγωγή της φωτογραφίας που απεικονίζει τη διάσημη ηθοποιό Κυβέλη, μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως εικονιστικός πόρος για τη μελέτη του βίου και του έργου της. Κυρίως αλλά όχι αποκλειστικά, στο αντικείμενο της Θεατρικής Παιδείας, με αφετηρία την περιπετειώδη προσωπική ζωή της ηθοποιού Κυβέλης, μπορεί να ξεκινήσει συζήτηση σχετικά με τον παιδευτικό-κοινωνικό-πολιτικό ρόλο του θεάτρου στα πολιτισμικά δρώμενα της Ελλάδος κατά το πρώτο μισό του 20ου αιώνα. Αφού προηγηθεί εγκυκλοπαιδική-ατομική έρευνα των παιδιών ώστε να μπορεί να διεξαχθεί η συζήτηση, σε δεύτερο στάδιο μπορεί να ακολουθήσει συνεργατική-ομαδική ερευνητική εργασία με ομάδες π.χ. τριών μαθητών και κάθε ομάδα να αναλάβει τη συγκέντρωση στοιχείων για έναν ηθοποιό-σκηνοθέτη-θιασάρχη της εποχής. Τα στοιχεία αυτά μπορούν να συνοδεύονται και από εικονιστικό υλικό και στο τέλος της εργασίας να γίνει μια συνολική έκθεσή τους με σκοπό την ανασύνθεση-προσέγγιση της ατμόσφαιρας που επικρατούσε στη θεατρική σκηνή της εποχής και πως αυτή συνδεόταν με την υπόλοιπη κοινωνική πραγματικότητα. Με ευκαιρία την αναφορά στην Κυβέλη,μπορεί να γίνει παράλληλη αναφορά και στη μεγάλη "αντίπαλό" της την Κοτοπούλη, τη σύνδεσή τους με διαφορετικούς πολιτικούς χώρους αλλά και την διαχρονική ύπαρξη "αντίπαλων" διδύμων ηθοποιών. Τέλος, με ευκαιρία την αναφορά στην Κυβέλη, μπορεί να γίνει από ομάδα εργασίας, συνεργατική έρευνα σχετικά με την "Νέα Σκηνή" του Κωνσταντίνου Χρηστομάνου, στην προσφορά της στο ελληνικό θέατρο και γενικά στα ελληνικά γράμματα, στην προσωπικότητα των πρώτων συνεργατών της αλλά και του ίδιου του δημιουργού της. Η αναφορά στον βίο του Χρηστομάνου, θεωρούμε ότι θα προσφέρει τη δυνατότητα σύνδεσης των τότε πολιτισμικών δρώμενων στην Ελλάδα με αυτά της υπόλοιπης Ευρώπης.