Arcade in Pyrgi, Chios
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Πρόκειται για μια ιστορική φωτογραφία με χρονολογία λήψης το 1928. Στην εικόνα απεικονίζεται ένα διαβατικό σ' ένα στενό δρόμο ανάμεσα από πετρόκτιστα σπίτια στο Πυργί της Χίου. Στη φωτογραφία διακρίνονται καθαρά μια γυναίκα και ένα παιδάκι. Το Πυργί είναι το μεγαλύτερο από τα χωριά της Χίου. Είναι πλουσιότατο και σπουδαιότατο από λαογραφικής, αρχαιολογικής και γλωσσικής άποψης.Η εικόνα μπορεί να αποτελέσει υλικό για τη μελέτη και την κατανόηση της αρχιτεκτονικής της Χίου, την εξέλιξη του φυσικού και οικιστικού περιβάλλοντος και τη μελέτη της ιστορίας του νησιού. Το παρόν μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να αξιοποιηθεί στο μάθημα της νεότερης ιστορίας και της Τοπικής Ιστορίας.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Στο μάθημα της Νεότερης Ιστορίας ο εκπαιδευτικός μπορεί να παρουσιάσει στους μαθητές τη φωτογραφία και να ζητήσει να την περιγράψουν. Μέσα από τον καθοδηγούμενο διάλογο, ο εκπαιδευτικός θα συζητήσει με τους μαθητές του. Στη συνέχεια, οι μαθητές εργαζόμενοι σε ομάδες θα ερευνήσουν σχετικά με την αρχιτεκτονική του νησιού, τις ασχολίες των κατοίκων, τα ήθη και τα έθιμά τους κ.τλ. Είναι σημαντικό να συνειδητοποιήσουν οι μαθητές ότι η κατανόηση της τοπικής κοινωνίας προϋποθέτει τη μελέτη πολλών πτυχών της (πολιτικής, πολιτιστικής, οικονομικής, θρησκευτικής). Τέλος, η εικόνα μπορεί να αξιοποιηθεί στην Τοπική Ιστορία για τη μελέτη της ιστορίας της Χίου.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
12 - 18
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Library of Aik. Laskaridis Foundation
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη (Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
History HistoryHistory > Newer and Modern History (19th-20th century) Newer and Modern History (19th-20th century)Newer and Modern History (19th-20th century) > Society and everyday life Society and everyday lifeSociety and everyday life
History HistoryHistory > Newer and Modern History (19th-20th century) Newer and Modern History (19th-20th century)Newer and Modern History (19th-20th century)
History HistoryHistory > Newer and Modern History (19th-20th century) Newer and Modern History (19th-20th century)Newer and Modern History (19th-20th century) > Arts, Letters and Culture Arts, Letters and CultureArts, Letters and Culture
TEACHING APPROACH
cognitivist > direct instruction
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > factual
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to think critically and creatively
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΟΛΓΑ ΠΑΙΖΗ
metadata validator: ΜΙΧΑΗΛ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
publisher: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE