Ο διδάσκων σε μια διδακτική ενότητα που αφορά τη θρησκεία και τον πολιτισμό της αρχαίας Αιγύπτου μπορεί να αξιοποιήσει το παραπάνω μαθησιακό αντικείμενο, το οποίο ταυτόχρονα καταδεικνύει το ενδιαφέρον των δυτικών για τα αιγυπτιακά μνημεία, πολλά από τα οποία μεταφέρθηκαν στις δυτικές πρωτεύουσες. Πρώτα, ο διδάσκων παρουσιάζει την εικόνα στους μαθητές και τους καλεί να αναγνωρίσουν τι απεικονίζεται. Σε δεύτερη φάση οι μαθητές, αφού διατυπώσουν υποθέσεις για τη χρησιμότητα αυτής της κατασκευής, πληροφορούνται ότι πρόκειται για τον οβελίσκο της Ηλιούπολης και προσπαθούν να εντοπίσουν την φυσική θέση του στο google earth. Έπειτα, μια ομάδα μαθητών εργάζεται συγκεντρώνοντας πληροφορίες για τη χρήση, το ρόλο και το συμβολισμό του οβελίσκου στην αρχαία αιγυπτιακή θρησκεία, ενώ μια άλλη ομάδα μπορεί να εργαστεί για μια παρουσίαση με θέμα τους αιγυπτιακούς οβελίσκους που έχουν μεταφερθεί σε άλλες πρωτεύουσες ανά τον κόσμο. Μια συζήτηση στην τάξη για τις μεταφορές αρχαιοτήτων από την Αίγυπτο και την Ελλάδα σε ξένους προορισμούς και το δικαίωμα επαναπατρισμού τους θα μπορούσε να ολοκληρώσει αυτή τη διδακτική ενότητα.