Το συγκεκριμένο μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να αξιοποιηθεί ως αφετηρία για την προσέγγιση έργων του δημιουργού Χατζηκυριάκου-Γκίκα και την ανάδειξη της ποικιλίας των σχεδιαστικών μέσων που χρησιμοποίησε ο καλλιτέχνης στη διαδρομή του. Επιπλέον και για τη μοναδικότητα της γραμμικής του έκφρασης στα ποικίλα σχέδια του, σκίτσα αυθόρμητα και στιγμιαία, σπουδές από τη φύση, ιδέες για εικονογράφηση βιβλίων, προτάσεις για σκηνικά και κουστούμια και καρικατούρες. Ιδιαίτερα προτείνεται για τη σημασία που απέδιδε ο καλλιτέχνης στη δυναμική του σχεδίου ως αυτοτελούς έργου με στόχο την τελείωση της εικαστικής έκφρασης. Το μοντέλο στοχαστοκριτικής προσέγγισης έργων τέχνης PERKINS είναι δυνατό να εισάγει τους μαθητές αποτελεσματικότερα στην γόνιμη επικοινωνία τους με τον δημιουργό και τα έργα του