Φωτοσυνθεση
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Στο σενάριο περιλαμβάνονται: α) Κοινοποίηση του θέματος και σύντομες ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής για τον έλεγχο της προϋπάρχουσας γνώσης και των αντιλήψεων των μαθητών. β)Εννοιολογικός χάρτης που αφορά στη διάκριση των οργανισμών με κριτήριο τον τρόπο εξασφάλισης της τροφής τους. Κάνοντας «κλικ» σε επιλεγμένα σημεία του χάρτη, εμφανίζονται κείμενα που επεξηγούν τους όρους: αυτότροφος οργανισμός ή παραγωγός, καταναλωτής και αποικοδομητής. Το μαθησιακό αντικείμενο περιλαμβάνει φωτογραφίες και σύντομη πληροφορία για οργανισμούς των τριών διαφορετικών κατηγοριών. γ)Βιντεοπαρουσίαση της λειτουργίας της φωτοσύνθεσης. Προτείνεται να αξιοποιηθεί από τον/την εκπαιδευτικό και τους μαθητές εισαγωγικά κατά την προσέγγιση θεμάτων που αφορούν: (i) στις απαραίτητες συνθήκες για τη λειτουργία της φωτοσύνθεσης, στα κυτταρικά οργανίδια στα οποία πραγματοποιείται και στον ρόλο της χλωροφύλλης, (ii) στον βιογεωχημικό κύκλο του άνθρακα και στην πρόσληψη διοξειδίου του άνθρακα από τους φωτοσυνθετικούς οργανισμούς, (iii) στα προϊόντα της φωτοσύνθεσης και στην άμεση ή έμμεση εξάρτηση των ετερότροφων οργανισμών από τους παραγωγούς. δ) Βιντεοσκοπημένο πείραμα προκειμένου οι μαθητές να κατανοήσουν τον ρόλο του φωτός στη σύνθεση αμύλου στα φυτά.Εναλλακτικά, η παρακολούθηση του βιντεοσκοπημένου πειράματος μπορεί να λειτουργήσει υποστηρικτικά πριν από την πραγματοποίηση ανάλογης διαδικασίας από τους μαθητές στο σχολικό εργαστήριο. Σκόπιμο είναι να προηγηθεί σύντομη αναφορά στον τρόπο ανίχνευσης του αμύλου με χρήση διαλύματος ιωδίου.Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί επίσης να αξιοποιηθεί προκειμένου οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ04 να οργανώσουν μία αντίστοιχη πειραματική διάταξη στο εργαστήριο του σχολείου. ε) Διαδραστική άσκηση αξιολόγησης προκειμένου οι μαθητές να επαναφέρουν στη μνήμη τους όρους και λειτουργίες που διδάχθηκαν και αφορούν στη φωτοσύνθεση ή/και να αξιολογήσουν τις σχετικές γνώσεις τους.Εναλλακτικά, ο/η εκπαιδευτικός μπορεί να αξιοποιήσ ...


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
12 - 15
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
CONTENT PROVIDER URL
FORMAT
text/html
TYPICAL LEARNING TIME
1:15:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/7743
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
AESOP
METADATA PROVIDER
AESOP
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ - ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0 (final)
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Biology BiologyBiology > Nutrition NutritionNutrition > Photosynthesis PhotosynthesisPhotosynthesis
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator: ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΓΑΡΙΟΥ
subcontract leader / coordinator: Νικόλαος Γραμμένος, Νικόλαος Γραμμένος
supervising and monitoring authority: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΓΑΡΙΟΥ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΓΑΡΙΟΥ
publisher: ΙΕΠ
metadata licensor: ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΓΑΡΙΟΥ
metadata publisher: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
subcontract:
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
metadata subcontract:
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE