Η εικόνα μπορεί να αξιοποιηθεί στη διδασκαλία του μινωικού πολιτισμού. Η διεξαγωγή της διδασκαλίας με εποπτικότητα και βιωματικότητα επιτυγχάνεται με τη χρήση των κατάλληλων οπτικοακουστικών μέσων. Ο εκπαιδευτικός πρώτα παρουσιάζει στους μαθητές εικόνες και βίντεο ξενάγησης στον αρχαιολογικό της χώρο ή αεροφωτογραφία του ανακτόρου ώστε οι μαθητές να έρθουν σ΄ επαφή ολιστικά με το χώρο και να συλλάβουν την οργάνωση του μινωικού ανακτόρου. Στη συνέχεια, ο εκπαιδευτικός παρουσιάζει το παρόν μαθησιακό αντικείμενο επισημαίνοντας τη θέση του στο ανάκτορο. Με αφορμή την παρούσα εικόνα αλλά και τις εικόνες που απεικονίζουν συνολικά το ανάκτορο, ακολουθεί συζήτηση για τη δομή του ανακτόρου και του ρόλου του, ως το κέντρο μιας πλήρως συγκροτημένης, οικονομικής, πολιτικής, θρησκευτικής και κοινωνικής ζωής. Επίσης, οι μαθητές παρατηρώντας την εικόνα μπορούν να περιγράψουν τα αγγεία της μινωικής τέχνης και να συγκεντρώσουν πληροφορίες για τη χρήση τους. Ως δραστηριότητα, θα μπορούσαν να δημιουργήσουν μια παρουσίαση με αγγεία της μινωικής τέχνης όπου θα ακολουθούσε διαλογική συζήτηση για τα θέματα των παραστάσεών τους.