Οι μαθητές/ριες έρχονται σε γνωριμία με την υπαίθρια αθλητική αναψυχή. Η φύση, το μεγαλύτερο σχολείο, και το παιχνίδι, ο καλύτερος τρόπος να μαθαίνουμε, αυτά είναι τα «συστατικά» της υπαίθριας αθλητικής αναψυχής! Το σενάριο, με διαθεματικό τρόποκαι χρησιμοποιώντας δύο διαφορετικά γνωστικά αντικείμενα(Φυσική Αγωγή και Βιολογία Β’ γυμνασίου), συνδέει μεταξύ τους έννοιες όπως «περιβάλλον», «υγεία», «ποιότητα ζωής» και καλλιεργεί οικολογική ευαισθησία και την ιδέα του ανθρώπου ως ένα μόνο κρίκο (και όχι τον πιο σημαντικό) της αλυσίδας της ζωής στον πλανήτη μας.