Μέσα από τη γνωριμία των μαθητών με τον ηλεκτρονικό υπολογιστή, επιδιώκεται η αναγνώριση της λειτουργίας του ως ένα οργανικό στοιχείο της τάξης και του νηπιαγωγείου γενικότερα. Οι μαθητές εμπλεκόμενοι σε δραστηριότητες που αξιοποιούν τα διαδραστικά στοιχεία του σεναρίου, εξοικειώνονται με τα μέρη ενός υπολογιστικού συστήματος, αναγνωρίζουν τη σύνδεση όλων των μερών για την επίτευξη συγκεκριμένων σκοπών και την ταυτίζουν με τη λειτουργία μερών του ανθρώπινου σώματος και τέλος συνειδητοποιούν το σχεδιασμό των διαφορετικών μερώ του συστήματος για την κάλυψη διαφορετικών αναγκών.