Only Photodentro Repositories
User Generated Content
Clear active filters
Subscribe to a subject area to receive notifications for new items
Τα συναισθηματα μεσα απο την τεχνη
METADATA PROVIDER
LEARNING OBJECT PROVIDER
DESCRIPTION
Τασυναισθήματαείναι ένα μεγάλο και σπουδαίο κομμάτι για τη ζωή μας. Λέγοντας συναισθήματα εννοούμετη χαρά, τη λύπη, το θυμό, το φόβο κτλ . Η ένταση των συναισθημάτων διαφοροποιείται ανάλογα με τις καταστάσεις που αντιμετωπίζει το άτομο. Τα παιδιά βιώνουν τέτοια συναισθήματα σε καθημερινή βάση στις αλληλεπιδράσεις τους με συνομίληκους και ενήλικες, γι’ αυτό θα πρέπει να μάθουν να αναναγνωρίζουν τόσο τα δικά τους συναισθήματα όσο και τα συναισθήματα των άλλων. Η δυσκολία που παρατηρείται είναι ότι τα παιδιά αυτής της ηλικίας, σύμφωνα με τον Piaget,βρίσκονται ακόμη στο στάδιο του εγωκεντρισμού και για αυτό το λόγοδυσκολεύονται να έρθουν στη θέση του άλλου και να τον καταλάβουν (Cole & Cole, 2002). Η καλλιέργεια των συναισθημάτων με σκοπό την ανάπτυξη των παιδιών, συναισθηματικά και κοινωνικά, είναι πολύ σημαντική για τη διαμόρφωση του χαρακτήρα των μελλοντικών ενηλίκων και καθοριστική για τη μετέπειτα πορεία τους στη ζωή. Τα βιώματα κάθε παιδιούκατά την προσχολική ηλικία επηρεάζουν τη σχολική προσαρμογή, σε συνδυασμό βέβαια με τα οικογενειακά χαρακτηριστικά, και διαμορφώνουν την κατάλληλη αναπτυξιακή υποδομή πάνω στην οποία θα αποτυπωθούν οι σχολικές εμπειρίες (Pianta & Walsh, 1996). Σύμφωνα με τα τελευταία επιστημονικά δεδομένα, περί πολλαπλής και συναισθηματικής νοημοσύνης, στόχοι προσανατολισμένοι προς αυτήν την κατεύθυνση, θα μπορούσαν να εμπεριέχονται σε όλα τα προγράμματα της προσχολικής αγωγής. Σκοπός του συγκεκριμένου διδακτικού σεναρίου είναι να δώσει την ευκαιρία στους μικρούς μαθητές να αναγνωρίσουν καλύτερα και να μπορούν να εκφράσουν βασικά τους συναισθήματα. Στην πρώτη φάση του σεναρίου τα παιδιά αφού πρώτα παρακολουθήσουν μικρά βίντεο στα οποία παιδιά νηπιαγωγείου έχουν ζωγραφίσει καταστάσεις και αιτίες που τους προκαλούν συγκεκριμένα συναισθήματα, αναφέρονται στα δικά τους συναισθήματα και στις αιτίες που τα προκαλούν. Στη δεύτερη φάση επιδιώκεται η επαφή των παιδιών με σημαντικά έργα της παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς.Συγκεκριμέ ...
KEYWORDS
LEARNER CHARACTERISTICS
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
CONTENT PROVIDER URL
FORMAT
text/html
TYPICAL LEARNING TIME
1:30:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/7808
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
AESOP
METADATA PROVIDER
AESOP
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ - ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0 (final)
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Pre-school education Pre-school educationPre-school education
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator:
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ
subcontract leader / coordinator:
Νικόλαος Γραμμένος, Νικόλαος Γραμμένος
supervising and monitoring authority:
ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author:
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor:
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ
publisher: ΙΕΠ
metadata licensor: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ
metadata publisher: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΣΕΝΑΡΙΑ
ΨΗΦΙΑΚΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΣΕΝΑΡΙΑ
funder: ΥΠΠΕΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
duration: 2012-2015
main beneficiary / contractor: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
coordinator / leader: Κωνσταντίνος Βαλιάντζας
project / program partners: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ), ΙΕΠ
subcontract:
Υποέργο 2 - ΑΙΣΩΠΟΣ
funder: ΥΠΠΕΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
duration: 2012-2015
main beneficiary / contractor: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
coordinator / leader: Κωνσταντίνος Βαλιάντζας
project / program partners: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ), ΙΕΠ
Υποέργο 2 - ΑΙΣΩΠΟΣ
subcontractor: ΙΕΠ
subcontractor: ΙΕΠ
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΣΕΝΑΡΙΑ
ΨΗΦΙΑΚΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΣΕΝΑΡΙΑ
metadata funder: ΥΠΠΕΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
metadata authoring program / project duration: 2012-2015
metadata main beneficiary / contractor: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
metadata coordinator / leader: Κωνσταντίνος Βαλιάντζας
metadata project / program partners: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ), ΙΕΠ
metadata subcontract:
Υποέργο 2 - ΑΙΣΩΠΟΣ
metadata funder: ΥΠΠΕΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
metadata authoring program / project duration: 2012-2015
metadata main beneficiary / contractor: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
metadata coordinator / leader: Κωνσταντίνος Βαλιάντζας
metadata project / program partners: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ), ΙΕΠ
Υποέργο 2 - ΑΙΣΩΠΟΣ
metadata subcontractor: ΙΕΠ
metadata supervising and monitoring authority: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
metadata subcontractor: ΙΕΠ
metadata supervising and monitoring authority: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
Show user comments and ratings Hide user comments and ratings
aggregator
Comments
Στο σενάριο αυτό αρχικά η