Αρχαια Ολυμπια: Φωτογραφικο τυπωμα του 19ου αιωνα
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Πρόκειται για φωτογραφικό τύπωμα του 1897 από τη συλλογή του Μουσείου Μπενάκη που παρουσιάζει τον αρχαιολογικό χώρο της αρχαίας Ολυμπίας. Η εικόνα αν και ασπρόμαυρη αναδεικνύει τον πλούτο των αρχαιολογικών ευρημάτων της πόλης που φιλοξένησε τους ολυμπιακούς αγώνες στην αρχαιότητα.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το συγκεκριμένο μαθησιακό αντικείμενο είναι δυνατό να λειτουργήσει ως αφετηρία για τη μελέτη της ιστορίας της αρχαίας Ολυμπίας και ειδικότερα του τρόπου τέλεσης των Ολυμπιακών αγώνων που ξεκίνησαν το 776 π.Χ., των συνηθειών των αθλητών που έπαιρναν μέρος και των αξιών που διαδίδονταν μέσω των αγώνων αυτών, που αποτελούσαν την πιο σημαντική εορτή των Ελλήνων κατά το μεγαλύτερο διάστημα της αρχαιότητας. Επιπλέον προτείνεται ως χώρος πολιτισμικής αναφοράς που μπορεί να λειτουργήσει ως προορισμός εκπαιδευτικής επίσκεψης που θα συνδεθεί με καίρια σημεία διδακτέας ύλης στην Ιστορία και τη Φυσική Αγωγή.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 15
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Benaki Museum
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Μουσείο Μπενάκη (Μουσείο Μπενάκη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
History HistoryHistory > Ancient times (1100 B.C. - 4th century A.D.) Ancient times (1100 B.C. - 4th century A.D.)Ancient times (1100 B.C. - 4th century A.D.) > Sports SportsSports
TEACHING APPROACH
cognitivist
cognitivist > direct instruction
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
cognitivist > problem – based
cognitivist > reciprocal teaching
constructivist
constructivist > cognitive apprenticeship
constructivist > socratic instruction
constructivist > experiential learning
constructivist > action research
constructivist > communities of practice
constructivist > design-based learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive
cognitive > knowledge
cognitive > knowledge > factual
cognitive > knowledge > conceptual
cognitive > knowledge > procedural
cognitive > knowledge > meta – cognitive
cognitive > process
cognitive > process > to remember
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to apply
cognitive > process > to think critically and creatively
affective
affective > to pay attention
affective > to respond and participate
affective > to organize values
affective > to form and follow a system of values
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator: Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΜΑΡΙΑ ΔΡΑΚΑΚΗ
metadata validator: ΜΑΡΙΑ ΚΟΤΣΑΚΩΣΤΑ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Μουσείο Μπενάκη
publisher: Μουσείο Μπενάκη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE