Το προτεινόμενο σενάριο, καλύπτει τους διδακτικούς και εκπαιδευτικούς στόχους όπως αναφέρονται στο Πρόγραμμα Σπουδών της ειδικότητας «Τεχνίτη Οχημάτων» σε θεωρητικό και εργαστηριακό επίπεδο στις αντίστοιχες ενότητες και εργαστηριακές ασκήσεις και επιπλέον Να αναφέρουν τις επιπτώσεις κάθε ρυπαντή των καυσαερίων ενός οχήματος στην ανθρώπινη υγεία και στο περιβάλλον Να ενημερωθούν για τις νομοθετικές ρυθμίσεις και παρεμβάσεις σχετικά με τον έλεγχο καυσαερίων σε επαγγελματικό και κοινωνικό επίπεδο Να αναλύουν και να αξιολογούν τα αποτελέσματα μιας καυσανάλυσης Να αναγνωρίσουν και να εκτιμήσουν την υπευθυνότητα μιας επαγγελματικής διαδικασίας όπως είναι η έκδοση μιας κάρτας καυσαερίων σε σχέση την απόκτηση σωστών επαγγελματικών στάσεων Να διενεργούν εκδηλώσεις στο σχολείο ή στην τοπική κοινωνία και να εξηγούν στη σχολική κοινότητα ή στους συμπολίτες τους, τις συνέπειες που υπάρχουν στο περιβάλλον και στην ανθρώπινη υγεία, ο μη έλεγχος των καυσαερίων και γενικά η μη επισκευή ή μη συντήρηση ενός ρυπογόνου οχήματος. Να αξιοποιούν όλες τις δυνατότητες που τους προσφέρει η χρήση ΤΠΕ για να συμπληρώνουν γνώσεις, δεξιότητες και σε άλλα γνωστικά αντικείμενα. Η προσέγγιση του σεναρίου αποσκοπεί επίσης, σε πρώτο αλλά σημαντικό επίπεδο, να ενημερώσει και εφοδιάσει τους μαθητές με πρόσθετες γνώσεις /δεξιότητες /στάσεις σε επίπεδο επαγγέλματος με επίσκεψη είτε σε συνεργείο είτε σε ΚΤΕΟ είτε και στα δύο. Η συνεχής και γρήγορη εξέλιξη τεχνολογιών στα οχήματα, είναι μια πρόκληση για συνεχή ενημέρωση, που μπορεί να επιτευχθεί ικανοποιητικά, με ανάθεση εργασιών στους μαθητές, με τη βοήθεια χρήσης των ΤΠΕ, είτε για νέες τεχνολογίες που έρχονται στη δημοσιότητα καθημερινά, είτε κυρίως και για νομοθετικές και επαγγελματικές αλλαγές που είναι υποχρεωμένοι να εφαρμόσουν. Είναι απαραίτητη, η διασύνδεση και χρήση των ΤΠΕ σαν ένα εργαλείο βελτίωσης / συμπλήρωσης κάθε εκπαιδευτικού περιεχομένου και εργαστηριακών ασκήσεων, πέρα από τη χρησιμότητα τους για τις βασικέ ...