Only Photodentro Repositories
User Generated Content
Clear active filters
Subscribe to a subject area to receive notifications for new items
Didymoteicho from the south
METADATA PROVIDER
LEARNING OBJECT PROVIDER
DESCRIPTION
Ζωγραφική απόδοση του Διδυμότειχου της οθωμανικής περιόδου από τα νότια. Περιέχεται σε λεύκωμα των C. Sayger, βιβλιοθηκάριου του τσάρου της Ρωσίας Νικόλαου Α΄, και Auguste Joseph Desarnod, ζωγράφου. Στο λεύκωμα αυτό καταγράφονται οι περιηγητικές τους εμπειρίες από το Διδυμότειχο, την Αδριανούπολη και τη Βόρεια Θράκη κατά τη διάρκεια του ρωσοτουρκικού πολέμου του 1829-30, στον οποίο οι δυο τους συμμετείχαν. Διακρίνονται τμήμα του Καλέ, του φρουρίου της πόλης, με τους πύργους του, άνδρες, έφιπποι και πεζοί, στρατιωτικοί και πολίτες, γυναίκες και παιδιά με τις τοπικές ενδυμασίες και καλύμματα της κεφαλής. Στο βάθος της εικόνας μια γέφυρα συνδέει τις απέναντι όχθες ενός ποταμού, ο οποίος είναι, προφανώς, ο Ερυθροπόταμος, παραπόταμος του Έβρου, που ρέει στα νότια της πόλης. Στη συμβολή των δυο αυτών ποταμών, άλλωστε, χτίστηκε το Διδυμότειχο.
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Προσφέρεται για συνεργατικές, μαθητοκεντρικές, διαθεματικές δραστηριότητες που μπορεί να εκκινούν από το μάθημα της Ιστορίας και να εκτείνονται στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και στη Γλώσσα. Το ανθρωπογενές και το φυσικό περιβάλλον του Διδυμότειχου της οθωμανικής περιόδου συνιστούν το σκηνικό μιας καθημερινότητας η οποία μπορεί να αξιοποιηθεί, ώστε οι μαθητές να προσεγγίσουν και να κατανοήσουν καλύτερα τις παραπάνω έννοιες. Χωρισμένοι σε ομάδες μπορεί να αναζητήσουν ή να αποτυπώσουν (ζωγραφικά ή φωτογραφικά) εικόνες ανάλογης καθημερινότητας από το παρόν και το παρελθόν της πόλης ή και άλλων πόλεων, να τις συγκρίνουν μεταξύ τους και να δημιουργήσουν δικές τους γραπτές ή ψηφιακές εργασίες, ώστε να συνειδητοποιήσουν, τελικά, τη διαλεκτική σχέση ανθρώπου - φυσικού περιβάλλοντος

EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 18
INTENDED END USER

METADATA PAGE URL
CONTENT PROVIDER URL
TYPICAL LEARNING TIME
0:00:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/784

LEARNING OBJECT PROVIDER
Library of Aik. Laskaridis Foundation
METADATA PROVIDER
Photodentro Cultural
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη (Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΙΕΠ))

LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
History HistoryHistory
> Newer and Modern History (19th-20th century) Newer and Modern History (19th-20th century)Newer and Modern History (19th-20th century)
> Society and everyday life Society and everyday lifeSociety and everyday life
History HistoryHistory > Newer and Modern History (19th-20th century) Newer and Modern History (19th-20th century)Newer and Modern History (19th-20th century) > Interstate relations and diplomacy Interstate relations and diplomacyInterstate relations and diplomacy
Modern Greek Language Modern Greek LanguageModern Greek Language > Topics TopicsTopics > Nature - Environment Nature - EnvironmentNature - Environment
History HistoryHistory > Newer and Modern History (19th-20th century) Newer and Modern History (19th-20th century)Newer and Modern History (19th-20th century) > Interstate relations and diplomacy Interstate relations and diplomacyInterstate relations and diplomacy
Modern Greek Language Modern Greek LanguageModern Greek Language > Topics TopicsTopics > Nature - Environment Nature - EnvironmentNature - Environment
TEACHING APPROACH
cognitivist > collaborative learning
cognitivist > inquiry learning
cognitivist > problem – based
constructivist > experiential learning
constructivist > action research
constructivist > communities of practice
constructivist > design-based learning
cognitivist > inquiry learning
cognitivist > problem – based
constructivist > experiential learning
constructivist > action research
constructivist > communities of practice
constructivist > design-based learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > factual
cognitive > knowledge > conceptual
cognitive > knowledge > meta – cognitive
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to think critically and creatively
affective > to respond and participate
psychomotor > to perform confidentially following instructions
psychomotor > to perform independently, skillfully and precisely
cognitive > knowledge > conceptual
cognitive > knowledge > meta – cognitive
cognitive > process > to understand
cognitive > process > to think critically and creatively
affective > to respond and participate
psychomotor > to perform confidentially following instructions
psychomotor > to perform independently, skillfully and precisely

LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
subcontract leader / coordinator:
Δρ. Θεοδόσιος Τσαπέλας
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author:
ΚΟΣΜΑΣ ΤΟΥΛΟΥΜΗΣ
metadata validator: ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΨΥΧΟΓΥΙΟΥ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor:
Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
publisher: Βιβλιοθήκη Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
metadata licensor: ΙΕΠ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ

METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΥΠΠΕΘ)

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΥΠΠΕΘ)
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
metadata authoring program / project duration: 2010-2015
metadata main beneficiary / contractor: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
metadata coordinator / leader: Μαίρη Κριάρη
metadata project / program partners: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ), ΙΕΠ, ΕΚ ΑΘΗΝΑ (ΙΕΛ)
metadata subcontract:
Υποέργο 12: Παιδαγωγικός Μετασχολιασμός Ψηφιακού Υλικού Πολιτισμικού Περιεχομένου
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
metadata authoring program / project duration: 2010-2015
metadata main beneficiary / contractor: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
metadata coordinator / leader: Μαίρη Κριάρη
metadata project / program partners: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ), ΙΕΠ, ΕΚ ΑΘΗΝΑ (ΙΕΛ)

Υποέργο 12: Παιδαγωγικός Μετασχολιασμός Ψηφιακού Υλικού Πολιτισμικού Περιεχομένου
metadata subcontractor: ΙΕΠ
metadata supervising and monitoring authority: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
metadata subcontractor: ΙΕΠ
metadata supervising and monitoring authority: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
Show user comments and ratings Hide user comments and ratings

Συνδεθείτε για να προσθέσετε το δικό σας σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.

- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
aggregator