Το συγκεκριμένο αντικείμενο μπορεί να χρησιμεύσει ως αφόρμηση για τη διδασκαλία της Αρχαίας Ελληνικής Γραμματείας και της Αρχαίας Ελληνικής Ιστορίας. Συγκεκριμένα οι μαθητές θα μπορούσαν να ερευνήσουν το ρόλο του αρχαίου ελληνικού θεάτρου ως θεσμού της αρχαιοελληνικής πόλης-κράτους. Παράλληλα, θα μπορούσαν να εντοπίσουν τον έντονο θρησκευτικό και μυστηριακό χαρακτήρα που είχε η λειτουργία του αρχαίου ελληνικού θεάτρου κατά τη διαδικασία της γέννησής του, αλλά και τον εξίσου έντονο κοινωνικό και πολιτικό χαρακτήρα κατά την περίοδο της ανάπτυξής του. Παράλληλα, θα μπορούσαν να αναγνωρίσουν τα κύρια μέρη του αρχαίου ελληνικού θεάτρου και να προβούν σε συγκρίσεις ανάμεσα στο θέατρο της Επιδαύρου και σε άλλα αρχαία ελληνικά ή ρωμαϊκά θεάτρα. Επίσης, στα πλαίσια του μαθήματος της Νεότερης και Σύγχρονης Ελληνικής Ιστορίας οι μαθητές θα μπορούσαν, με αφόρμηση την προέλευση του συγκεκριμένου αντικειμένου, να ερευνήσουν το ρόλο το ρόλο του περιηγητισμού και του φιλελληνισμού στη δημιουργία και τη διαμόρφωση του νέου ελληνικού κράτους και των θεσμών του.