Σύμφωνα με το νέο πρόγραμμα σπουδών του μαθήματος "Στοιχεία Σχεδιασμού Κεντρικών Θερμάνσεων" της Γ’ τάξης του Μηχανολογικού τομέα τωνΕΠΑ.Λ. (Αρ. 74916/Γ2 ΦΕΚ: τ. Β’ 1277/2-7-2008), στην 6η διδακτική ενότητα με τίτλο «Λέβητες» (Κεφάλαιο 6,διδακτική ενότητα 6.1 “Εισαγωγικά Στοιχεία και 6.2 - “Είδη Λεβήτων”, σελίδες 77 έως 83), οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν μια από τις σημαντικές συσκευές που μετέχουν στην “παραγωγή” θερμότητας στο σύστημα κεντρικής θέρμανσης, το Λέβητα. Ο λέβητας είναι ένας εναλλάκτης θερμότητας, δηλαδή μια συσκευή στην οποία γίνεται συναλλαγή θερμότητας μεταξύ δύο ρευστών, είναι η συσκευή μέσα στην οποία παράγεται η θερμότητα από την καύση και προσδίδεται στο φορέα θερμότητας. Λόγω της σημαντικής αυτής λειτουργίας του, η σωστή επιλογή του παίζει τεράστιο ρόλο όσον αφορά τόσο το επίπεδο θέρμανσης που θα έχουμε όσο και για την εξοικονόμηση που μπορούμε να εξασφαλίσουμε. Δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στη κατηγοριοποίηση των λεβήτων, στις συγκρίσεις μεταξύ τους, στα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματά τους ώστε οι μαθητές να είναι σε θέση να επιλέγουν το κατάλληλο είδος για κάθε εγκατάσταση.