Κατά την εφαρμογή του παρόντος σεναρίου οι μαθητές, κατά την πρώτη φάση, με σημείο αναφοράς ένα ερωτηματολόγιο επιχειρούν να εντοπίσουν τις σχέσεις λογοτεχνίας και κινηματογράφου. Κατά τη δεύτερη φάση, παρακολουθούν ένα απόσπασμα κινηματογραφικής ταινίας βασισμένης σε λογοτεχνικό έργο και διαβάζουν το αντίστοιχο κείμενο κάνοντας τη σύγκριση των δύο. Στην τρίτη φάση, επιλέγουν οι ίδιοι ένα απόσπασμα λογοτεχνικού έργου ή συγ-γράφουν ένα δικό τους κείμενο και οργανώνουν την κινηματογραφική του μεταφορά (δημιουργία σεναρίου, σκηνοθεσία, διανομή ρόλων, βιντεοσκόπηση).