Οι μαθητές εργαζόμενοι σε ομάδες διερευνούν το φαινόμενο της ηλεκτρομαγνητικής επαγωγής αξιοποιώντας τις δυνατότητες του εικονικού και πραγματικού πειράματος. Γίνεται εφαρμογή των γνώσεων μέσω ερωτήσεων που αφορούν διάφορες τεχνολογικές εφαρμογές της καθημερινής ζωής. Στην τελευταία φάση προτείνεται η σύνθεση ομαδικής ερευνητικής εργασίας για την οποία οι ίδιοι οι μαθητές διαμορφώνουν τα κριτήρια της αξιολόγησης της. Η εργασία αυτή ανατίθεται σαν εργασία στο σπίτι. Ο εκπαιδευτικός αναλαμβάνει υποστηρικτικό και οργανωτικό ρόλο της όλης διαδικασίας.