Το σενάριο βασίζεταικυρίως την ομαδοσυνεργατική μέθοδο μάθησης και πραγματοποιείται σε πέντε φάσεις που περιγράφονται αναλυτικά. Σε αρκετές περιπτώσεις οι μαθητές εργάζονται σε ομάδες, όρθιοι μέσα στην τάξη και σε χώρο που αυτοί επιλέγουν. Στη συνέχεια οι ομάδες συγκεντρώνονται καισυνεργάζονται στην ολομέλεια. Εφαρμόστηκαντεχνικές εκπαιδευτικού δράματος και το θέμα αφορά κυρίως στη διδασκαλία του μαθήματος του Αναλυτικού ΠρογράμματοςΒιολογία Β΄ Λυκείου«Πρωτεΐνες: Διαδεδομένες, πολύπλοκες και εύθραυστες». Ο υπολογιστής και η πλατφόρμα μάθησης "Αίσωπος" συνεισφέρει και βοηθά σε περιπτώσεις και θέματα που αφενός θα ήταν δύσκολο να πραγματοποιηθούν σε πραγματικές συνθήκες και αφετέρου θα απαιτούσαν χρόνο που δεν θα μπορούσε να διατεθεί. Οι στόχοι που αναφέρονται αλλά και επιπλέον στόχοι επιτυγχάνονται μέσω της συνεργασίας των μαθητών μεταξύ τους και με τον καθηγητή αλλά και μέσω της αλληλεπίδρασης με την πλατφόρμα «Αίσωπος» με δραστηριότητες που κατευθύνονται από αντίστοιχα Φύλλα εργασίας.