Τρεχοντας ...2500 χρονια!
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
ΕΙΣΑΓΩΓΗ Σύμφωνα με τον Οδηγό για τη Φυσική Αγωγή — Γυμνάσιο, «υπάρχουν πολλοί τρόποι να διαβαστεί κάτι, είτε είναι μια εικόνα, ένα κείμενο ή ολόκληρο βιβλίο, που ο καθένας (τρόπος) οδηγεί σε διαφορετικές ερμηνείες, αναπαραστάσεις και απομνημονεύσεις. Το πώς διαβάζεται κάτι εξαρτάται από το τι θέλει ο αναγνώστης να αποκομίσει απ’ αυτό. Ένας μαθητής που λαχταρά να βελτιώσει τις δεξιότητές του σε ένα παιχνίδι, θα βρει πολύτιμη την περιγραφή μιας κινητικής δεξιότητας που θα διαβάσει, θα φανταστεί τον εαυτό του να εκτελεί σωστά τα κρίσιμα σημεία και θα απομνημονεύσει το σωστό κινητικό μοντέλο ίσως με ελάχιστες επαναλήψεις». ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΣΚΗΣΗ Τα βιώματα από την κίνηση, τη συστηματική άθληση και τη φυσική αγωγή στην παιδική και εφηβική ηλικία έχουν καταλυτική επίδραση στις μορφές φυσικής δραστηριότητας που υιοθετούν οι άνθρωποι στη διάρκεια της ζωήςτους. Στο σχολείο λοιπόν είναι πολύ σημαντικό να βρεθούν τρόποι για να ενεργοποιηθούν μαθητές χαμηλά παρακινούμενοι στην Φυσική Αγωγή και γενικά στη φυσική δραστηριότητα και να παροτρυνθούν σε ενεργή συμμετοχή, με απώτερο στόχο την αλλαγή στάσης απέναντι στην άθληση και την δια βίου άσκηση. Άλλωστε η δια βίου άσκηση, εκτός από τη βελτίωση των κινητικών δεξιοτήτων και των φυσικών ικανοτήτων του αθλούμενου, εξασφαλίζει τη σωματική υγεία, βελτιώνει τη ψυχική διάθεση ενώ ταυτόχρονα βελτιώνει τις κοινωνικές σχέσεις που με τη σειρά τους εξασφαλίζουν την εκ νέου βιωματική τους εμπλοκή σε φυσικές δραστηριότητες. ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ Το σενάριο αναπτύσσεται στο πλαίσιο των Βιωματικών Δράσεων και αποσκοπεί στην ενεργοποίηση των μαθητών προκειμένου να αξιοποιήσουν τις προσωπικές εμπειρίες για να κατανοήσουν σε βάθος το προς εξέταση θέμα, να αξιοποιήσουν γνώσεις και ικανότητες και μέσα από τη δημιουργία animation να συνδυάσουν την μαθησιακή διαδικασία με συναισθήματα δημιουργικότητας, χαράς και απόλαυσης. Τα βήματα που ακολουθεί είναι: προβληματισμός και ανάκληση πληροφοριών, επεξεργασία εννοιών, οικοδόμηση γν ...


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
12 - 15
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
CONTENT PROVIDER URL
FORMAT
text/html
TYPICAL LEARNING TIME
1:30:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/7990
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
AESOP
METADATA PROVIDER
AESOP
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ - ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0 (final)
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
No matching No matchingNo matching
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator: Τριανταφυλλιά Φυντανίδου
subcontract leader / coordinator: Νικόλαος Γραμμένος, Νικόλαος Γραμμένος
supervising and monitoring authority: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: Τριανταφυλλιά Φυντανίδου
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Τριανταφυλλιά Φυντανίδου
publisher: ΙΕΠ
metadata licensor: Τριανταφυλλιά Φυντανίδου
metadata publisher: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
subcontract:
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
metadata subcontract:
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE