A day at the museum
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Το σενάριο «A day in the museum” αποτελεί μια πρόταση σχεδίου εργασίας στα πλαίσια του μαθήματος της Αγγλικής Γλώσσας με σημείο αναφοράς την πολιτιστική μας κληρονομιά και το ιστορικό γίγνεσθαι της αρχαιότητας, που αποκτά οικουμενικότητα και διαχρονικότητα. Τα μουσεία παύουν να είναι ‘αποθήκες’ εκθεμάτων, αλλά μετατρέπονται σε ζωντανοί οργανισμοί όπου οι έφηβοι μαθητές χρησιμοποιούν την αγγλική γλώσσα, προσεγγίζουν διαθεματικά την ιστορία, διαχειρίζονται ομαδοσυνεργατικά το θέμα και χρησιμοποιούν την τεχνολογία. Μέσω της συμμετοχής τους σε κειμενικές και κοινωνικές πρακτικές που ενσωματώνουν λειτουργικά τις ΤΠΕ, οι μαθητές προετοιμάζονται καλύτερα για το νέο κόσμο που τους περιβάλλει και στον οποίο ως πολίτες θα κληθούν να λειτουργήσουν (Κουτσογιάνννης, 2014α). Ως γλώσσα εργασίας χρησιμοποιείται η Αγγλική γλώσσα, η οποία αποκτά πρωταγωνιστικό ρόλο στη γλωσσική πραγματικότητα που αναδύεται από την ευρύτητα της αξιοποίησης των υπολογιστών στην παγκοσμιοποιημένη κοινωνία του 21ου αιώνα. Η ενσωμάτωση συνεργατικών δραστηριοτήτων, πολυτροπικών κειμένων και ποικιλίας ψηφιακών πόρων στοχεύει στην προσπάθεια απομάκρυνσης από την εργαλειακή αντίληψη, στη λειτουργική κατάκτηση του νέου γραμματισμού (Κουτσογιάννης, 2014β) και στη προσπάθεια αποφυγής της χρήσης το διαδικτύου απλώς σα σχολικό βιβλίο (Κουτσογιάννης, 2014γ). Το σενάριο στηρίζεται θεωρητικά σε δύο πυλώνες. Αναφορικά με τις Θεωρίες μάθησης, υιοθετείται η εποικοδομητική λογική (κονστρουκτιβισμός), σύμφωνα με την οποία η γνώση δημιουργείται από τους ίδιους τους μαθητές και οι κοινωνικοπολιτισμικές προσεγγίσεις σύμφωνα με τις οποίες η μάθηση είναι το αποτέλεσμα αλληλεπίδρασης και συμμετοχής σε κοινωνικές ομάδες. Τέσσερα στοιχεία του Κοινωνικοπολιτισμικού εποικοδομητισμού χαρακτηρίζουν αυτό το σενάριο (Βακαλούδη, 2014) Διερευνώ τον πραγματικό/εμπειρικό κόσμο (σύνδεση εκθεμάτων με τους χώρους έκθεσης/μουσεία) Οικοδομώ τη γνώση σε σχέση με τις εμπειρίες. Συνεργάζομαι και συγκρίνω με τις απόψει ...


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
15 - 18
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
CONTENT PROVIDER URL
FORMAT
text/html
TYPICAL LEARNING TIME
3:00:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/8004
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
AESOP
METADATA PROVIDER
AESOP
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ - ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0 (final)
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
English Language English LanguageEnglish Language > Literature - Art - Culture Literature - Art - CultureLiterature - Art - Culture
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator: Θεοδώρα Γκένιου
subcontract leader / coordinator: Νικόλαος Γραμμένος, Νικόλαος Γραμμένος
supervising and monitoring authority: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: Θεοδώρα Γκένιου
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Θεοδώρα Γκένιου
publisher: ΙΕΠ
metadata licensor: Θεοδώρα Γκένιου
metadata publisher: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
subcontract:
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
metadata subcontract:
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE