Εμεις και Εγω: Πολιτεια, Πολιτες, Πολιτικη
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Έ ν τ α ξ η στα Ι σ χ ύ ο ν τ α Το σενάριο ακολουθεί τηστοχοθεσία στο Α.Π. (ΥΠΕΠΘ-Π.Ι., 2003), στο βιβλίο του καθηγητή (Σωτηρίου, Κορδονούρη, καιΖαφρανίδου,2011) και στην εισαγωγή του διδασκόμενου κεφαλαίου(Σωτηρίου, ΚορδονούρηκαιΖαφρανίδου,2015:σελ 59). Επιζητείταιμια κοινωνικοπολιτική εκπαίδευση στο σχολείο, πουφροντίζει τα παιδιά να προετοιμάζονται ώστε να γίνουν πολίτες-μέλη μιας δημοκρατικής κοινωνίας, κατανοώντας και κάνοντας πράξη αρχές όπως ο αλληλοσεβασμός, η ειρήνη, ο διάλογος-συνεργασία, αρχίζοντας από τη συμμετοχή τους στη σχολική κοινότητα, όπου οικοδομούνεργαλεία-δεξιότητες κοινωνικοπολιτικής σκέψης και δράσης ως αυριανοί/ές ενεργοί/ές πολίτες στην τοπική, εθνική και διεθνική κοινότητα (πρβλ. Καρακατσάνη, 2005· Οικονόμου, χ.χ.). Δ ό μ η σ η και Φ ι λ ο σ ο φ ί α Μ α θ η σ ι α κ ή ς Δ ι α δ ι κ α σ ί α ς Αν και ακολουθείται προσεκτικά η δομή και όλο το προσφερόμενο υλικό μαθήματος του σχολικού βιβλίου, ωστόσο προκρίνεται στο σενάριονα διδαχθούν μαζί οι ενότητες «Κοινωνία και Πολιτεία», «Πολίτες καιΠολιτική» (3 ώρες), καθώς επιλέγεταινα μελετηθούνοι έννοιεςαλληλοσυμπληρούμενες ως ένα σύστημα και στη διαχρονική τους εξέλιξη, έχοντας ωςεπίκεντρο την έννοια «πολίτης». Η διδασκαλία της ύλης γίνεται σπειροειδώς, εμβαθύνοντας περισσότερο με κάθε νέα επεξεργασία εννοιών διδαγμένων, σε συσχετισμό με προηγούμενα και επόμενα μαθήματα. Για να υπάρχει περισσότερος χρόνος συγκέντρωσης, διερεύνησης-στοχασμού και διαλόγου(μαθητών/τριών, εκπαιδευτικού, πηγών και υλικών), η διδασκαλία δομείται ανά 2 ώρες συνεχόμενες εβδομαδιαίως (45΄+45΄, με προαιρετικό διάλειμμα-ανάπαυλα). Στο σενάριο αυτό συγκεκριμένα: 1η ΦΑΣΗ:Στην πρώτη φάση(45΄) αφενός αποσκοπούμε να δούμετους πολίτες, πώς συναποτελούν δημοκρατική πολιτεία – μελετώντας όμως την έννοια της οργάνωσης-διακυβέρνησης στην πολιτική κοινωνία στην ιστορική της εξέλιξη, μέσα από πηγές-παραδείγματα.Επιχειρείται οι μαθητές/τριες να μεταφέρουν τελικά τις γνώσεις στη δική τους σχολική εμπειρία της «πολιτική ...


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
12 - 15
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
CONTENT PROVIDER URL
FORMAT
text/html
TYPICAL LEARNING TIME
2:15:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/8031
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
AESOP
METADATA PROVIDER
AESOP
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ - ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0 (final)
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Political & Social Sciences Political & Social SciencesPolitical & Social Sciences
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator: Αγορίτσα Καλαντζή
subcontract leader / coordinator: Νικόλαος Γραμμένος, Νικόλαος Γραμμένος
supervising and monitoring authority: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: Αγορίτσα Καλαντζή
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Αγορίτσα Καλαντζή
publisher: ΙΕΠ
metadata licensor: Αγορίτσα Καλαντζή
metadata publisher: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
subcontract:
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
metadata subcontract:
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE