Επικοινωνια
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Η ιδέα που διέπει το εκπαιδευτικό σενάριο Οι μαθητές μέσα από τη συγκεκριμένη εφαρμογή θα αναγνωρίσουν την αναγκαιότητα της επικοινωνίας, τους κανόνες που τη διέπουν και διάφορους τρόπους επικοινωνίας, λεκτικής και μη λεκτικής. Το σενάριο θα υλοποιηθεί με τη χρήση των Νέων Τεχνολογιών. Αναλυτικότερα, θα αξιοποιηθούνεργαλεία Web 2.0, διάφοροι χρήσιμοι ιστότοποι και βίντεο, χωρίς να παραβλέπεται η χρήση των παραδοσιακών μέσων διδασκαλίας. Το υπολογιστικό περιβάλλον που θα αξιοποιηθεί για τη διδασκαλία της συγκεκριμένης ενότητας έχει πολυμεσικό χαρακτήρα και τα ψηφιακά εργαλεία Web 2.0 παρέχουν τη δυνατότητα παρέμβασης του χρήστη και τη δυνατότητα συνδημιουργίας. Είναι ιδιαιτέρως ελκυστικά για τα παιδιά, κεντρίζουν το ενδιαφέρον τους και κινητοποιούν τις αισθήσεις τους (πολυαισθητηριακή μάθηση). Τέλος, να σημειώσουμε ότι οι μαθητές θα εργαστούν σε 5 ομάδες των 3 ατόμων. Με άλλα λόγια, απομακρύνουμε το δασκαλοκεντρικό μοντέλο διδασκαλίας και εφαρμόζουμε την ομαδοσυνεργατική μέθοδο. Τα παιδιά καλούνται να συνεργαστούν αρμονικά και να μάθουν να σέβονται το ένα το άλλο. Στόχος μας επίσης είναι και η κοινωνικοποίηση των μαθητών μέσω της αλληλεπίδρασης - συνεργασίας στη λήψη αποφάσεων. Ο δάσκαλος αναλαμβάνει το ρόλο του καθοδηγητή και του διαμεσολαβητή σε όλη την εκπαιδευτική διαδικασία και στοχεύει στην οικοδόμηση της νέας γνώσης δίνοντας την ευκαιρία στους μαθητές για ευρύτερη στόχαση και κριτική στάση. Συμβατότητα με το Α.Π.Σ. και το Δ.Ε.Π.Π.Σ. Το περιεχόμενο του εκπαιδευτικού σεναρίου είναι απόλυτα συμβατό με το Δ.Ε.Π.Π.Σ. και το Α.Π.Σ. του μαθήματος της Μελέτης Περιβάλλοντος της Γ’ τάξης, διότι αναφέρεται στη διδασκαλία υπάρχουσας διδακτικής ενότητας του σχολικού εγχειριδίου. Αναλυτικότερα, όπως έχουμε ήδη αναφέρει θα ασχοληθούμε με την 8η Ενότητα «Επικοινωνούμε και Ενημερωνόμαστε» (σελ. 131) του βιβλίου της Μελέτης Περιβάλλοντος Γ΄ τάξης και συγκεκριμένα με τα Κεφάλαια: 1. «Οι άνθρωποι επικοινωνούμε» (σελ. 132-135) 2. «Ξεπερνάμε τ ...


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 12
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
CONTENT PROVIDER URL
FORMAT
text/html
TYPICAL LEARNING TIME
2:16:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/8046
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
AESOP
METADATA PROVIDER
AESOP
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ - ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0 (final)
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Environmental Education/Education for Sustainable Development Environmental Education/Education for Sustainable DevelopmentEnvironmental Education/Education for Sustainable Development > Partnerships for the Sustainable Development Goals Partnerships for the Sustainable Development GoalsPartnerships for the Sustainable Development Goals
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator: ΑΦΡΟΔΙΤΗ-ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΗ ΚΑΡΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
subcontract leader / coordinator: Νικόλαος Γραμμένος, Νικόλαος Γραμμένος
supervising and monitoring authority: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΑΦΡΟΔΙΤΗ-ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΗ ΚΑΡΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: ΑΦΡΟΔΙΤΗ-ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΗ ΚΑΡΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
publisher: ΙΕΠ
metadata licensor: ΑΦΡΟΔΙΤΗ-ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΗ ΚΑΡΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
metadata publisher: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
subcontract:
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
metadata subcontract:
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE