Raspberry Pi: Ένας Ηλεκτρονικος Υπολογιστης σε μεγεθος πιστωτικης καρτας
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Τεχνολογική ανάλυση Στο πλαίσιο του μαθήματος των Ερευνητικών Εργασιών της Α΄ τάξης ΓΕΛ εξετάζεται η χρήση της συσκευής Raspberry Pi, η οποία αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα πλακέτας-υπολογιστή (single board computer), τεχνολογίας SoC (System on a Chip). Οι υψηλές της επιδόσεις στην αναπαραγωγή εικόνας-ήχου υψηλής πιστότητας, σε συνδυασμό με τις ελάχιστες ανάγκες σε κατανάλωση ενέργειας (περίπου 3W), είναι αξιοσημείωτες. Οι παραχωρήσεις όμως που πρέπει να γίνουν σε επίπεδο εφαρμογών που απαιτούν υψηλή υπολογιστική ισχύ, θα πρέπει να ληφθούν σοβαρά υπόψη και να μελετηθούν από τους μαθητές. Τέλος η χρήση Λογισμικού Ανοικτού Κώδικα είναι εφικτή αλλά και ισχυρά υποστηριζόμενη από τους κατασκευαστές της συσκευής, δίνοντας την ευκαιρία σε όσους ασχοληθούν με αυτή, να επωφεληθούν από τα οφέλη της. Μέσα από την παραμετροποίηση του Λογισμικού γίνεται δυνατός ο χειρισμός από μακριά, κάτι που δίνει πρόσθετες προοπτικές, ευελιξία και ευκολία στις ρυθμίσεις και την παρακολούθηση, για την εύρυθμη λειτουργία της συσκευής. Ένταξη στο πρόγραμμα σπουδών / Προαπαιτούμενες γνώσεις Το σενάριο εντάσσεται στο μάθημα της Ερευνητικής Εργασίας της Α΄ τάξης των ΓΕΛ. Οι μαθητές πρέπει να είναι σε θέση να χειρίζονται με ευχέρεια έναν τυπικό σταθμό εργασίας με λειτουργικό σύστημα Windows, ώστε να αρχικοποιήσουν ορθά το λογισμικό που θα εγκατασταθεί στην κάρτα μνήμης του Raspberry Pi. Επίσης θα πρέπει να είναι εξοικειωμένοι με τα περιφερειακά που απαιτούνται για τη λειτουργία της συσκευής. Για όσες λεπτομέρειες δε γνωρίζουν, θα πρέπει να έχουν τις δεξιότητες να ανακαλύπτουν τις απαιτούμενες γνώσεις καθοδηγούμενοι από τον εκπαιδευτικό στα πλαίσια της κοινωνικοπολιτισμικής προσέγγισης. Αναπαραστάσεις των Μαθητών / Πρόβλεψη δυσκολιών. Μια βασική αναμενόμενη δυσκολία είναι η αντίληψη που έχουν οι μαθητές ότι όταν πρόκειται για συστήματα Η/Υ γραφείου, όσο πιο μεγάλη σε διαστάσεις η συσκευή, τόσο πιο εύκολο να ρυθμιστεί, να χρησιμοποιηθεί και να δώσει τα επιθυμητά ...


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
15 - 18
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
CONTENT PROVIDER URL
FORMAT
text/html
TYPICAL LEARNING TIME
2:15:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/8047
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
AESOP
METADATA PROVIDER
AESOP
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ - ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0 (final)
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
No matching No matchingNo matching
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator: ΜΙΧΑΛΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ
subcontract leader / coordinator: Νικόλαος Γραμμένος, Νικόλαος Γραμμένος
supervising and monitoring authority: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΜΙΧΑΛΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: ΜΙΧΑΛΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ
publisher: ΙΕΠ
metadata licensor: ΜΙΧΑΛΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ
metadata publisher: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
subcontract:
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
metadata subcontract:
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE