Οι προσφυγες στα πρωτοσελιδα
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Το περιεχόμενο του σεναρίου προσεγγίζει το θέμα των προσφύγων στην κοινωνική του διάσταση μέσα από την έρευνα ενός δημοσιογράφου. Πως αντιμετωπίζουν οι ντόπιοι τους πρόσφυγες;Οι μαθητές, υποδύομενοι το δημοσιογράφο,καλούνται να γράψουν το σχετικό άρθρο τους και να συντάξουν του πρωτοσέλιδό τους σύμφωνα με τις οδηγίες του "αρχισυντάτη" τους! Οι ενότητες, στις οποίες στηρίζεται το σενάριο, είναι "το προσφυγικό ζήτημα" απο την Ιστορία της γ' γυμνασίου και την τέταρτη ενότητα για την Ευρώπη από τη Ν. Γλώσσα της ίδιας τάξης. Οι ενότητες αυτές θα πρέπει να διδαχθούν νωρίτερα. Οι μαθητές μεταφέρονται στην εποχή κατά την οποία οι Έλληνες της Μικράς Ασίας αναγκάστηκαν να φύγουν από εκεί και να βρουν καταφύγιο στην Ελλάδα προκειμένου να σωθούν εξαιτίας των ραγδαίων πολιτικών εξελίξεων. Η Ελλάδα συνεχίζει να αποτελεί καταφύγιο και για άλλους πρόσφυγες, διαφορετικώνεθνικοτήτων. Οι μαθητές θα μελετήσουν τις δύσκολες συνθήκες διαβίωσης των προσφύγων οποιασδήποτε εθνικότητας και εποχής κατά την παραμονή τους σε μια ξένη χώρα,αλλά και την υποδοχή που τους παρέχουν οι ντόπιοι. Ησύγκριση 1922 και2015 γίνεται για να συνειδητοποιήσουν οι μαθητές ότι πρόσφυγες μπορεί να είναι λαοί οποιασδήποτε εθνικότητας που βιώνουν ακραίες και βίαιες συνθήκες στη χώρα τους λόγω διαφόρων πολιτικών αποφάσεων. Η Ευρώπη, μέλος της οποίας είναι και η Ελλάδα, έχει τελικά ανοιχτό το παράθυρό της προς ολόκληρο τον κόσμο; Την απάντηση θα τη δώσουν οι μαθητές. Τέλος, ένας καλός δημοσιογράφος θα πρέπει να έχει τιςαπαιτούμενεςγνώσεις και προσόντα!Γι' αυτό το λόγο θα πρέπει να τονεκπαιδεύσουμε. Με αυτό ασχολείται η πρώτη φάση του σεναρίου. Στη δεύτερη φάση οι μαθητές ερευνούν το θέμα και κρατούν σημειώσεις για το άρθρο που θα γράψουν και τα πρωτοσέλιδα που θα παρουσιάσουν στη τρίτη φάση. *Το φύλλο εργασίας της πρώτης φάσης συμπληρώνεται στην τάξη ενώ της δεύτερης στο σπίτι. Ειδικότερα για τα φύλλα εργασίας της δεύτερης φάσης, είναι τρία, όμως με ένα από αυτά θα ασχοληθεί η κάθε ομάδα. Ο καθορισμός γί ...


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
12 - 15
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
CONTENT PROVIDER URL
FORMAT
text/html
TYPICAL LEARNING TIME
2:15:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/8061
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
AESOP
METADATA PROVIDER
AESOP
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ - ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0 (final)
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
No matching No matchingNo matching
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator: Χρυσάνθη Δωράκη
subcontract leader / coordinator: Νικόλαος Γραμμένος, Νικόλαος Γραμμένος
supervising and monitoring authority: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: Χρυσάνθη Δωράκη
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: Χρυσάνθη Δωράκη
publisher: ΙΕΠ
metadata licensor: Χρυσάνθη Δωράκη
metadata publisher: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
subcontract:
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
metadata subcontract:
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE