«Έχω τ’ ονειρο μου, το ποδηλατο μου»
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Η παρούσα ερευνητική εργασία εξετάζει τον πολυσχιδήρόλο του ποδηλάτου στη ζωή των νέων και, γενικά, των κατοίκων μιας σύγχρονης ελληνικής πόλης. Λαμβάνοντας υπόψη την προϋπάρχουσα κουλτούρα των μαθητών και το αστικό περιβάλλον στο οποίο ζουν και δραστηριοποιούνται πολλοί από αυτούς, η παρούσα εργασία έχει ως σκοπό τη διερεύνηση από τους μαθητές των πολλών ωφελειών του ποδηλάτου, εστιάζοντας κυρίως στη συνειδητή χρήσητου κατά τη διάρκεια της εφηβικής και ενήλικηςζωής. Στόχοι της εργασίας είναι να διαπιστώσουν οι μαθητές ότι το ποδήλατο δεν αποτελεί μόνο μια ευχάριστη ανάμνηση των παιδικών χρόνων, αλλά και ένα οικολογικό μέσο μετακίνησης με πληθώραωφελειώνγια το περιβάλλον και τη σωματική και ψυχική υγεία του σύγχρονου ανθρώπου.Απόρροια των στόχων αυτών είναι η διατύπωση των παρακάτω ερευνητικών ερωτημάτων: 1. Το ποδήλατο αποτελεί για τον σύγχρονο άνθρωπο διασκέδαση, μέσο μετακίνησης ή μέσο εκγύμνασης; 2. Γνωρίζουν οι νέοι αυτής της ηλικίας πώς θα κυκλοφορούν με το ποδήλατό τους με ασφάλεια και με τα μέγιστα δυνατά οφέλη γι' αυτούς και το κοινωνικό σύνολο; 3. Υπάρχουν οι κατάλληλες ποδηλατικές υποδομές στις πόλεις της Ελλάδας και τι μπορεί να μας διδάξει η ευρωπαϊκή εμπειρία; 4. Ποιες ατομικές και συλλογικές δράσεις μπορούν να προτείνουν, ώστε να μεγιστοποιηθεί η χρήση του ποδηλάτου και τα ευεργετικά αποτελέσματά του; Όλα τα παραπάνω θα διεξαχθούν στο διδακτικό πλαίσιο της φθίνουσας καθοδήγησης, της διαφοροποιημένης μάθησης και της ομαδοσυνεργατικής προσέγγισης(1). Το παρόν σενάριο λαμβάνει χώρα μετά την ιδεοθύελλα (brainstorming), τον χωρισμό σε ομάδες και την επιλογή υποθέματος από κάθε ομάδα. Με το πέρας της ερευνητικής εργασίας αναμένεται οι μαθητές ως μικροί «επιστήμονες» και «ερευνητές»(2)να ανακαλύψουν την αξία του ποδηλάτου για την υγεία τους και το περιβάλλον. Ακόμα, αναμένεται - κάποιοι έστω από τους μαθητές - να επαν/εντάξουν το ποδήλατο στην καθημερινή τους ζωή και να γίνουν οι ίδιοι με το παράδειγμά τους και τη δράση τους κήρυ ...


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
15 - 18
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
CONTENT PROVIDER URL
FORMAT
text/html
TYPICAL LEARNING TIME
9:00:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/8068
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
AESOP
METADATA PROVIDER
AESOP
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ - ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0 (final)
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
No matching No matchingNo matching
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator: ΧΡΗΣΤΟΣ ΝΤΑΒΑΡΟΣ
subcontract leader / coordinator: Νικόλαος Γραμμένος, Νικόλαος Γραμμένος
supervising and monitoring authority: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΧΡΗΣΤΟΣ ΝΤΑΒΑΡΟΣ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: ΧΡΗΣΤΟΣ ΝΤΑΒΑΡΟΣ
publisher: ΙΕΠ
metadata licensor: ΧΡΗΣΤΟΣ ΝΤΑΒΑΡΟΣ
metadata publisher: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
subcontract:
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
metadata subcontract:
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE