« Γιατι, ποιος ειναι τελειος; Ελατε πιο κοντα »
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Η Ερευνητική Εργασία με τον τίτλο « Γιατί, ποιος είναι τέλειος; Ελάτε πιο κοντά » εντάσσεται στο επιστημονικό πεδίο των Κοινωνικών Επιστημών, της διδασκαλίας του Γλωσσικού Μαθήματος, όσο και στην Εκπαίδευση στα Ανθρώπινα Δικαιώματα που αποτελεί πλέον αυτόνομο αντικείμενο σε εκπαιδευτικά προγράμματα άλλων χωρών. Το ζήτημα της αναπηρίας και της αντιμετώπισής της εντάσσεται στο γενικότερο πλαίσιο της ανάπτυξης ποικίλων αποκλεισμών και κοινωνικού ρατσισμού που πρέπει να διαχειριστούν οι σύγχρονες κοινωνίες. Κατάσταση που εμπεριέχει τον κοινωνικό καθορισμό των προτύπων, τις προκαταλήψεις ή και το φόβο απέναντί της, η αναπηρία αναδεικνύει την έλλειψη ανθρωπιάς αλλά και την άρνηση του σύγχρονου ανθρώπου, με φιλοσοφημένη στάση, να αναγνωρίσει τις δικές του ατέλειες ή ιδιαιτερότητες, αναπτύσσοντας σεβασμό στη διαφορετικότητα και στην ανάγκη προστασίας της. Το συγκεκριμένο σενάριο χρησιμοποιεί μια εμπνευσμένη διαφημιστική καμπάνια για την αναπηρία, προκειμένου να υποβάλλει κάποιες σκέψεις σχετικά με τον κοινωνικό αποκλεισμό και τις δυνατότητες ανθρώπων σε εγρήγορση να παρέμβουν, χρησιμοποιώντας τη φαντασία αλλά και τα ίδια τα πρότυπα σε πλήρη μεταστροφή τους. Το παρόν σενάριο μπορεί να επεκταθεί και να χρησιμοποιηθεί στα πλαίσια της Ερευνητικής Εργασίας Β΄ Λυκείου, με χρονική διάρκεια ενός ολόκληρου τετραμήνου.Θα αποδώσει έτσι πλουσιότερο, περισσότερο τεκμηριωμένο υλικό και αρτιότερα τελικά προϊόντα. Συνδέεται με το γλωσσικό μάθημα της Β΄ Λυκείου, όσον αφορά την ενότητα τη σχετική με τα στερεότυπα, τις διακρίσεις και το ρατσισμό, ως επιμέρους θεματική με ανάδειξη των δυνατοτήτων παρέμβασης του ατόμου στο κοινωνικό πεδίο για την αλλαγή στάσεων. Συνδέεται επίσης με το μάθημα της Πολιτικής Παιδείας για τα αντίστοιχα κεφάλαια με αναφορές στα Ανθρώπινα Δικαιώματα. Απηχεί τις απόψεις της Εκπαίδευσης πάνω στα Α.Δ. και στοχεύει στον προβληματισμό για την τήρησή τους καθώς και για τις δυνατότητες επηρεασμού ευρύτερων κοινωνικών ομάδων μέσα από δράσεις-τομές στην καθημερι ...


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
15 - 18
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
CONTENT PROVIDER URL
FORMAT
text/html
TYPICAL LEARNING TIME
2:15:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/8090
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
AESOP
METADATA PROVIDER
AESOP
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ - ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0 (final)
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
No matching No matchingNo matching
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator: ΘΕΟΔΩΡΑ ΜΠΕΤΣΟΥ
subcontract leader / coordinator: Νικόλαος Γραμμένος, Νικόλαος Γραμμένος
supervising and monitoring authority: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: ΘΕΟΔΩΡΑ ΜΠΕΤΣΟΥ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: ΘΕΟΔΩΡΑ ΜΠΕΤΣΟΥ
publisher: ΙΕΠ
metadata licensor: ΘΕΟΔΩΡΑ ΜΠΕΤΣΟΥ
metadata publisher: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
subcontract:
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
metadata subcontract:
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE