Only Photodentro Repositories
User Generated Content
Clear active filters
Subscribe to a subject area to receive notifications for new items
"Ποιος φοβαται; Όχι εγω!": Παρεμβαση για την αποτροπη του εκφοβισμου
METADATA PROVIDER
LEARNING OBJECT PROVIDER
DESCRIPTION
Το διδακτικό αντικείμενο Το σενάριο αυτό αφορά σε παρέμβαση για την πρόληψη και αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού, με αξιοποίηση των ΤΠΕ καιμε βάση τις αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής.Μέσω των δραστηριοτήτων, οι μαθητές και οι μαθήτριες αναμένεται να αναπτύξουν ενσυναίσθηση, να διαμορφώσουν αρνητική στάση έναντι του εκφοβισμού, να βοηθηθούν να αντιμετωπίζουν τον εκφοβισμό, είτε ως θύματα είτε ως παρατηρητές, να κατανοήσουν ότι η οπτική του ατόμου ως προς τα προβλήματα που αντιμετωπίζει είναι σημαντικός παράγοντας για την επίλυσή τους και να ενισχύσουν τη σχέση με τους συμμαθητές τους. Η παρέμβαση σχεδιάστηκεγια παιδιά της Πέμπτης Τάξης Δημοτικού, προβλέπει τη διάθεση τριών διδακτικών ωρών καιέχει διαμορφωθεί για αξιοποίησηστο μάθημα της Ευέλικτης Ζώνης, ως βραχύ σχέδιο εργασίας με θέμα τον σχολικό εκφοβισμό(Αγωγή Υγείας). Ιδιαίτερα ενδείκνυται η εφαρμογή τηςεξάλλου, στο πλαίσιο της Πανελλήνιας Ημέρας κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού (6 Μαρτίου). Θεωρητικό/μεθοδολογικό πλαίσιο Σύμφωνα με τον Dan Olweus (2009: 29), «ένας μαθητής γίνεται αντικείμενο εκφοβισμού ή θυματοποιείται όταν υποβάλλεται, κατ΄επανάληψη και κατ΄ εξακολούθηση, σε αρνητικές ενέργειες από έναν ή περισσότερους άλλους μαθητές». Η επανάληψη, η πρόθεση, η ανισορροπία δυνάμεων και, συχνά, η έλλειψη πρόκλησης εκ μέρους του θύματος, αποτελούν τις βασικές παραμέτρους που διακρίνουν στη βιβλιογραφία τον εκφοβισμό από τα άλλα είδη σχολικής βίας (Farrington, 1993∙ Κατσιγιάννη, 2006∙ Smith, Nika & Papasideri, 2004). Στην έννοια αυτή επομένως δεν εμπίπτουν περιπτώσεις καυγάδων μεταξύ παιδιών της ίδιας περίπου δύναμης (Κοκκέβη, Σταύρου, Φωτίου & Καναβού, 2012). Ο σχολικός εκφοβισμός αποτελεί σε διεθνή κλίμακαεπίπεδο αντικείμενο διαρκώς εντεινόμενης μελέτης και ενασχόλησης σε επίπεδο παραγωγής πολιτικών για την πρόληψη και αντιμετώπισή του. Οι παρεμβάσεις που πραγματοποιούνται στις σχολικές μονάδες για την πρόληψη του φαινομένου, περιλαμβάνουν συζητήσεις, παρου ...
LEARNER CHARACTERISTICS
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
CONTENT PROVIDER URL
FORMAT
text/html
TYPICAL LEARNING TIME
2:15:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8526/8125
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
AESOP
METADATA PROVIDER
AESOP
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΕΠ (ΑΙΣΩΠΟΣ - ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0 (final)
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Health Education Health EducationHealth Education
> Mental Health - Interpersonal Relationships Mental Health - Interpersonal RelationshipsMental Health - Interpersonal Relationships
> School bullying School bullyingSchool bullying
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator:
ΑΝΝΑ ΜΠΑΦΙΤΗ
subcontract leader / coordinator:
Νικόλαος Γραμμένος, Νικόλαος Γραμμένος
supervising and monitoring authority:
ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author:
ΑΝΝΑ ΜΠΑΦΙΤΗ
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor:
ΑΝΝΑ ΜΠΑΦΙΤΗ
publisher: ΙΕΠ
metadata licensor: ΑΝΝΑ ΜΠΑΦΙΤΗ
metadata publisher: ΙΕΠ, ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΣΕΝΑΡΙΑ
ΨΗΦΙΑΚΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΣΕΝΑΡΙΑ
funder: ΥΠΠΕΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
duration: 2012-2015
main beneficiary / contractor: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
coordinator / leader: Κωνσταντίνος Βαλιάντζας
project / program partners: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ), ΙΕΠ
subcontract:
Υποέργο 2 - ΑΙΣΩΠΟΣ
funder: ΥΠΠΕΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
duration: 2012-2015
main beneficiary / contractor: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
coordinator / leader: Κωνσταντίνος Βαλιάντζας
project / program partners: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ), ΙΕΠ
Υποέργο 2 - ΑΙΣΩΠΟΣ
subcontractor: ΙΕΠ
subcontractor: ΙΕΠ
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΣΕΝΑΡΙΑ
ΨΗΦΙΑΚΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΣΕΝΑΡΙΑ
metadata funder: ΥΠΠΕΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
metadata authoring program / project duration: 2012-2015
metadata main beneficiary / contractor: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
metadata coordinator / leader: Κωνσταντίνος Βαλιάντζας
metadata project / program partners: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ), ΙΕΠ
metadata subcontract:
Υποέργο 2 - ΑΙΣΩΠΟΣ
metadata funder: ΥΠΠΕΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
metadata authoring program / project duration: 2012-2015
metadata main beneficiary / contractor: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
metadata coordinator / leader: Κωνσταντίνος Βαλιάντζας
metadata project / program partners: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ), ΙΕΠ
Υποέργο 2 - ΑΙΣΩΠΟΣ
metadata subcontractor: ΙΕΠ
metadata supervising and monitoring authority: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
metadata subcontractor: ΙΕΠ
metadata supervising and monitoring authority: ΥΠΠΕΘ (Ε.Δ. ΕΣΠΑ)
Show user comments and ratings Hide user comments and ratings
USER COMMENTS
Συνδεθείτε για να προσθέσετε το δικό σας σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.
USER RATINGS
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
aggregator